استانی 08:57 - 29 شهریور 1400
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:
ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: والدین می‌توانند برای دریافت واکسن فرزندانشان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند که پس از ایمنی کامل دانش آموزان مدارس بازگشایی می‌شوند.

برای آغاز سال تحصیلی ایمن، نسبت به ثبت نام فرزندانتان در سامانه سلامت اقدام کنید

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۲۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن ۳نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمارکل فوتی‌های این بیماری در استان به دو هزار و ۳۳۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بستری شدن ۹۴ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۹۵ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۸۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آنها وخیم است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در استان بیان کرد: والدین می‌توانند برای دریافت واکسن فرزندانشان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند که پس از ایمنی کامل دانش آموزان مدارس بازگشایی می‌شوند.

نورزیان با بیان اینکه پس از ثبت نام دانش آموزان و دریافت سهمیه واکسن، در مراکز جداگانه‌ای واکسیناسیون آنها انجام می‌شود، اظهار کرد:  والدین برای آغاز سال تحصیلی ایمن برای دانش آموزان، نسبت به ثبت نام فرزندانشان اقدام کنند.

انتهای پیام


11235795
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است