اجتماعی 12:20 - 12 بهمن 1401

۸۰۰ نفر از زندانیان قزل‌حصار گواهینامه استادشاگردی گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزل‌حصار اظهار کرد: با همکاری اداره فنی‌حرفه ای از ابتدای سال طی ۶ آزمون سراسری ۸۰۰ نفر از زندانیان ندامتگاه قزل‌حصار با اخذ مجوز از اداره فنی‌حرفه ای استان البرز در ۱۵ رشته، موفق به کسب گواهی‌نامه مهارتی استادشاگردی شده‌اند.

مدیر ندامتگاه قزل‌حصار گفت: با همکاری سازمان فنی‌حرفه‌ای در حال حاضر ۳۰۰ گواهی‌نامه مهارت‌آموزی استادشاگردی صادر شده و تا پایان سال جاری تمامی گواهی‌نامه صادر و زندانیان می‌شود.

اشکان کمالی گفت: خیاطی، سراجی، پیراهن دوزی، مونتاژ لامپ، پریز و سه‌راهی‌های صنعتی، تزریق پلاستیک، تابلوسازی برق صنعتی، فلزکاری، فرفورژه، تریکو دوزی، رنگ‌آمیزی قطعات چوبی و فلزی، تکه‌دوزی چرم و پارچه، کفاشی، تراشکاری، نجاری، کیف‌دوزی از دوره‌های برگزار شده در سال‌جاری بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: خوداشتغالی از مهمترین مزایای کسب گواهی‌نامه دوره‌های فنی‌حرفه‌ای در ندامتگاه قزل‌حصار است که زندانیان علاقمند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

با همکاری اداره فنی‌حرفه ای استان البرز از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۸۰۰ نفر در ۱۵ دوره استاد شاگردی شرکت کرده، گواهینامه‌های صادر شده معتبر و بدون درج نام زندان است.


11802071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارت دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۲ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: ساعت کاری ادارات دولتی استان تهران با توجه به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، فردا شنبه ششم مردادماه، تا ۱۰ خواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ تهران در نشست طرح توسعه محله امامزاده یحیی (ع)، اجرای کارویژه متفاوت در ورودی‌های این محله را راهکاری برای احیای هویت آن دانست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی آتش نشانی تهران از ریزش کوه در جاده امامزاده داوود خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها مخاطبان خود را به سفری رایگان در جغرافیای فرهنگی و تاریخی کشور‌های مقاومت که دروازه تمدن بشر هستند می‌برد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهردار تهران به حادثه فروریزش زمین در میدان ونک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی لازم صورت گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور تهران از ادامه محدودیت‌های ترافیکی خبر داد و گفت: تردد از تقاطع توانیر خیابان ولیعصر و در خیابان برزیل از سر خیابان شاد ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تغییر مسیر ناوگان اتوبوسرانی در خط ۷ اتوبوس‌های تندرو خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس گذرنامه برای افراد پیامکی تحت عنوان «گذرنامه شما منقضی شده است» ارسال کرده است,، اما باید دید این پیامک واقعا به معنی منقضی شدن گذرنامه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است