اجتماعی 02:39 - 03 خرداد 1403
مدیرکل فراورده های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از دپوی دو ماهه شیر خشک های معمولی در کشور خبر داد.

دپوی ۲ ماهه شیرخشک در کشور/سریع‌ترین راه جست‌وجوی شیرخشک

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رستمی؛ مدیرکل فراورده‌های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از دپوی دو ماهه شیر خشک‌های معمولی در کشور خبر داد و با اشاره به اینکه عدم دسترسی گسترده‌ای در حوزه شیر خشک‌های معمولی وجود ندارد، اظهار کرد: هرگونه عدم دسترسی منطقه‌ای توسط معاونت‌های غذا و دارو اعلام و به صورت شبانه روزی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از داروخانه‌ها برخی از برندهای شیرخشک را موجود نداشته باشند، گفت: مردم برای سهولت در دسترسی به شیرخشک می توانند برند مد نظر خود را در قسمت کمبود دارویی، کمبود شیرخشک نرم افزار موبایلی تیتک یا سامانه mobile.ttac.ir جست و جو و در کوتاه‌ترین زمان و نزدیک ترین مکان آن را تهیه کنند.

انتهای پیام/


12057435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ادعای منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان صحت ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد روش‌های مشارکت در پویش ملی نذر قربانی را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از میان جوانان ذکور دارای مدرک دیپلم استخدام می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان کشور گفت: تمامی نامزد‌ها به بیان شایستگی‌های خود پرداخته و از تخریب رقیب و بیان مطالب غیرمستند اجتناب کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قوه قضائیه گفت: ۲۹ نفر از محکومانی که مشمول عفو رهبری شده‌اند، مجازات قطعی آنها اعدام بود که با تخفیف، مجازات آنها به حبس تغییر کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعطیلات نیمه اول امسال شورا از پس فردا (سه شنبه ۲۹ خرداد) آغاز می‌شود و تا پنجم تیر ادامه خواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۱۰ نفر از قاچاقچیان ارز و طلا توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: ۱۰ درصد از ذرات معلق و ۲۱ درصد از آلایندگی‌ها به موتورها اختصاص دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: یک متهم که با خودروی خود مواد مخدر توزیع می‌کرد دستگیر و در بازرسی از خودروی او هشت کیلوگرم حشیش کشف شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از رونمایی از نمونه‌های تایپ و پاراتایپ ۹ گونه از خزندگان ایران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است