سیاسی 17:34 - 07 مهر 1403
دستیار مقام معظم رهبری نوشت؛ پرچم سیدحسن نصرالله هیچ‌گاه بر زمین نمی‌ماند و جهادگران حزب خدا این بیرق را تا زمان نصرت الهی در برابر دیدگان صهیونیست‌های کودک‌کش پای برجا نگه می‌دارند.

پرچم «سیدحسن نصرالله» هیچ‌گاه بر زمین نمی‌ماند

محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، تاکید کرد: سید حسن نصرالله هماهنگونه که وعده الهی بوده برای همیشه زنده است و در قلب‌های ما خواهد ماند.

 در پیام محمد مخبر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده بزرگ جبهه حق علیه باطل به آرزوی دیرینه خویش رسید و اکنون او نماد دیگری برای جهان اسلام و همه مبارزان جبهه مقاومت و آزادگان سراسر دنیا برای مردانگی و آزاده خواهی در طول تاریخ است.

سید حسن نصرالله از همان زمانی که رهبری حزب الله لبنان را به دست گرفت و جانشین دبیرکل شهید آن شد، می‌دانست که روزی اینچنین و نه در بستر مرگ و بیماری به لقاء پروردگار خویش خواهد رفت.

 او، چون مجاهدی نستوه و فرمانده‌ای مقتدر سال‌ها در مقابل جانیان صهیونیست ایستاد و ضربات متعددی به پیکره پوشالی آنها وارد آورد و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزند و نزدیک‌ترین یارانش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت.

او در طول یک سال گذشته نیز همچون پدری مهربان همواره نگران فلسطین و غزه بود و نگذاشت رژیم سفاک صهیونیستی بی محابا و بدون نگرانی به کشتار و نسل کشی خود در آن منطقه ادامه دهد.

رژیم نامشروع و اشغالگر قدس با اقدام رذیلانه اخیر، بیش از پیش درنده‌خویی خود را بر همگان اثبات کرد و نشان داد که این غده سرطانی و حامیانش برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد. بی‌شک خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر لبنان، فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.

سید حسن نصرالله هماهنگونه که وعده الهی بوده برای همیشه زنده است و در قلب‌های ما خواهد ماند. پرچم او هیچ گاه بر زمین نمی‌ماند و جهادگران حزب خدا این بیرق را تا زمان نصرت الهی در برابر دیدگان صهیونیست‌های کودک کش پای برجا نگه می‌دارند.

از صمیم قلب پیام تبریک و تسلیت خود را تقدیم رهبری معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران، جریان مقاومت اسلامی در سراسر جهان و به ویژه لبنان عزیز، حزب الله سرافراز و خانواده معزز شهید نصرالله ابراز می‌دارم و یقین دارم خون پاک این شهید به سقوط ذلیلانه صهیونیست‌ها شتاب خواهد داد.


12097892
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله ضمن تبریک و تسلیت شهادت رهبر کم نظیر حزب الله به سراسر جبهه مقاومت و امت اسلامی پنج روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور مقام معظم رهبری در پیامی نوشت؛ ذره‌ای از اراده و ایمان مقاومت و مسلمانان در مقابله با ظلم و جنایات رژیم صفاک کاسته نخواهد شد. 
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات در پیامی نوشت؛ هرچه بر تعداد شهیدان راه آزادی افزوده می شود، کارنامه سیاه آدمکشان و تروریستهای وحشی در برابر وجدانهای بیدار پر برگ‌تر می‌گردد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند: ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حزب ندای ایرانیان با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله خواستار برگزاری فوری نشست اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت؛ فقدان سید حسن نصرالله نظیر شهادت سردار سلیمانی دردی است که هرگز از دل‌ها محو نمی‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌ دولتهای یازدهم و دوازدهم در پیامی نوشت؛ حیات بابرکت سیدحسن نصرالله به مجاهدت و مقاومت برای آزادی و استقلال ملت‌های شریف لبنان و قدس گذشت. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است