بین‌الملل 21:24 - 03 تیر 1403
وزیر حمل و نقل لبنان ادعای روزنامه انگلیسی در خصوص انبار تسلیحات در فرودگاه بیروت را «مضحک» خواند و از ثبت شکایت در این خصوص خبر داد.

لبنان از روزنامه تلگراف انگلیس به دلیل «ادعا‌های مضحک» شکایت می‌کند

علی حمیه، وزیر حمل و نقل لبنان می‌گوید کشورش در حال برنامه‌ریزی برای ثبت شکایت رسمی علیه روزنامه انگلیسی تلگراف است که به تازگی ادعا کرده جنبش حزب‌الله لبنان بخشی از تسلیحات خود را در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت ذخیره می‌کند.

به گزارش الجزیره، این مقام لبنانی سفرای کشور‌های دیگر و رسانه‌ها را دعوت به بازدید میدانی از تمامی بخش‌های فرودگاه کرد و تاکید نمود که ادعا‌هایی از این دست کذب بوده و به دنبال خدشه وارد کردن به اعتبار این فرودگاه بین‌المللی هستند. 

با تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی، رسانه‌های غربی در حال نشر ادعا‌های بی‌اساس در خصوص لبنان هستند. حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی آن را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

در همین راستا، سی‌ان ان اخیرا گزارش داده که مقامات آمریکایی نگران وقوع جنگ تمام عیار بین حزب‌الله و نیرو‌های اشغالگر هستند و معتقدند که سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل از جمله گنبد آهنین توانایی مقابله با موشک‌های حزب‌الله را ندارد.

مترجم: زهرا نجفی


12066588
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» لوئیس آرسه رئیس جمهور بولیوی هر گونه مشارکت یا اطلاع از کودتای نافرجام علیه دولت این کشور را رد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که ۱۹۳ نفر را به دلیل مشارکت در کلاهبرداری ۲.۷۵ میلیارد دلاری در حوزه خدمات درمانی و پزشکی تحت پیگرد قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نسبت به تأخیر دیوان بین المللی دادگستری درخصوص بازداشت نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراض کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای امنیت سازمان ملل با تصویب قطعنامه‌ای از انصارالله یمن خواست حملات خود علیه کشتی‌ها در دریای سرخ را متوقف کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جو بایدن و دونالد ترامپ در نخستین مناظره انتخاباتی بر سر ایران و قدرتش در منطقه با یکدیگر جدال لفظی کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جو بایدن و دونالد ترامپ در نخستین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ بر سر اقتصاد، جنگ اوکراین و غزه و ایران با یکدیگر جدال لفظی کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کشور‌های بالتیک و لهستان خواستار ایجاد خط دفاعی در امتداد مرز اروپا با روسیه شدند.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس تغییرات قانون شهروندی آلمان، افرادی که برای تابعیت این کشور درخواست می‌دهند باید اعلام کنند که برای (رژیم) اسرائیل حق موجودیت قائل هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترکیه می‌گوید نیرو‌های امنیتی این کشور فقط در دو هفته گذشته ۸۹ تروریست را خنثی کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آمریکا برای مناظره با رقیب خود، مناظراتی ساختگی با حضور دستیاران ترتیب داده که بر تغییر نظر مردم درباره حواس‌پرتی‌های اخیر تمرکز دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است