بین‌الملل 15:19 - 31 شهریور 1403
به گفته وزیر کشور لبنان، شورای امنیت داخلی این کشور در حال کشف شبکه‌های احتمالی ارتباط با اسرائیل است.

لبنان وارد مرحله «تعیین کننده» شده است

بسام مولوی، وزیر کشور لبنان در یک کنفرانس خبری گفت که این کشور پس از حملات به حومه مسکونی در جنوب بیروت وارد مرحله «تعیین کننده» شده است.

مولوی گفت که برای جلوگیری از تجاوزات بیشتر به خاک لبنان و جلوگیری از وخامت بیشتر وضعیت امنیتی باید همه کار انجام شود.

این وزیر افزود که شورای امنیت داخلی در حال کشف «شبکه‌هایی» است که اسرائیل برای انجام حملات خود از آنها استفاده می‌کند.

او گفت: همه نیرو‌های امنیتی باید متوجه هرگونه حرکت مشکوک شوند و همه ما باید در حالت آماده باش باشیم. 

در همین حال، علی حمیه، وزیر فواید عمومی و حمل و نقل لبنان، بمباران یک ساختمان مسکونی در محله جنوبی بیروت را جنایت جنگی خواند و اعلام کرد که اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند.

حمیه در گفتگو با الجزیره عربی گفت که این حمله به قوانین حاکم بر جامعه بین المللی بود. وی افزود: ۲۳ نفر از جمله کودکان و زنان همچنان در زیر آوار مفقود هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

شبکه المیادین لحظاتی قبل از افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به پایتخت لبنان به ۳۱ شهید خبر داد.

مترجم: پورکند


12094919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های عرب زبان منطقه با اشاره بیانات امروز شنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که ایشان در این بیانات بر وحدت اسلامی حول محور فلسطین تاکید کردند و اتحاد امت اسلامی را علاج مشکلات جهان اسلام دانستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی بارش‌های سیل‌آسا در ژاپن، دست کم یک نفر کشته، چندین نفر مفقود و هزاران نفر از منازل خود تخلیه شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردی که در سال ۱۹۹۹ به قتل محکوم شده بود، دیروز با تزریق کشنده در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا اعدام شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق تازه‌ترین نظرسنجی‌های برگزار شده از سوی پایگاه‌های افکارسنجی غربی، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتازی بیشتری نسبت به رقیب جمهوری‌خواه خود کسب کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگران بر این باورند که اعلام ولیعهد سعودی مبنی بر اینکه کشورش روابط خود با رژیم صهیونیستی را قبل از تشکیل کشور فلسطین عادی نمی‌کند، با هدف فشار برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه و جلوگیری از گسترش آن به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «ولادیمیر پوتین» با ارسال پیام تبریک برای رئیس جمهور ارمنستان به مناسبت روز استقلال این کشور بر اهمیت توسعه هر چه بیشتر روابط مسکو و ایروان تاکید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر موقت لبنان، سفر خود به نیویورک را به دلیل تحولات مربوط به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش لغو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نهاد اطلاعاتی مجارستانی تاکید کرد که پیجر‌های منفجر شده در لبنان «هرگز وارد خاک مجارستان نشده است». 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان ملل متحد در اظهاراتی اذعان کرد سازمان ملل و شورای امنیت با حضور اعضای دائم قدرتی ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به گفته وزیر کشور لبنان، شورای امنیت داخلی این کشور در حال کشف شبکه‌های احتمالی ارتباط با اسرائیل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است