گوناگون 13:04 - 01 بهمن 1399

نارضایتی روانشناختی در دانشجویان به ویژه دانشجویان نو ورود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان، عماد الدین فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

عمادالدین فاطی زاده، اظهار کرد: در یک سال پیش هیچ تصوری در خصوص بروز بیماری و قرار گرفتن در شرایط فعلی نمی‌کردیم همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا زندگی اجتماعی، اقتصادی و… همه افراد دچار اختلال شود.

فاطمی زاده تصریح کرد: آموزش مجازی طی این یک سال باعث شد تا زیر ساخت‌های سخت افزاری را توسعه داده و انقلاب دیجیتالی را باور داشته باشیم در حوزه آموزش ظرفیت استفاده از آموزش مجازی توانست به خوبی خود را نشان دهد و از این به بعد باید از این شیوه به عنوان یار و مکمل آموزش حضوری استفاده کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف ادامه داد: جبران خسارت‌های اقتصادی و پژوهشی ناشی از همه گیری ویروس کرونا مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود. باید به برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا توجه جدی شود.

وی گفت: مراکز مشاوره وظیفه دارند برای حضور دانشجویان پس از یک غیبت طولانی برنامه ریزی کنند. دانشجویان نو ورود برای اولین بار زیست بوم دانشگاه را تجربه می‌کنند و نتایج اولین طرح همدلی در دانشگاه‌های کشور نشان داده که دانشجویان درگیری‌های جدی و نارضایتی‌های روان شناختی زیادی دارند که باید به صورت جدی از طریق مراکز مشاوره دانشگاهی مورد حمایت قرار بگیرند.


10912690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است