اجتماعی 08:48 - 30 فروردین 1403
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود.

اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به آمار، داده‌ها و تماس‌های تلفنی از طرف مردم که با پلیس صورت گرفته، وقوع مختلف جرایم نسبت به سال ۱۴۰۱  کاهش پیدا کرده است. 

او در ادامه گفت: ۱۲ درصد کاهش وقوع جرم داشتیم. همکاران ما با دقت نظر و اطلاعاتی که دارند، فاصله وقوع تا کشف را به شدت کاهش داده اند . در سال جدید هم امیدواریم با افزایش گشت‌ها موارد سرقت کاهش پیدا کند، زیرا اولویت اول ما مردم هستند.

گودرزی بیان کرد: به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود. اشد مجازات را برای افرادی که سابقه دار هستند و تکرار جرم می‌کنند در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس هستند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند.  

او در پایان گفت: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.


12048393
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: امروز سه هزار و ۲۰۰ اتوبوس داریم که دو هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط فعال هستند و تا چند روز آینده به سه هزار و ۴۰۰ دستگاه می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: امروز سه هزار و ۲۰۰ اتوبوس داریم که دو هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط فعال هستند و تا چند روز آینده به سه هزار و ۴۰۰ دستگاه می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پویش فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در پایتخت به اجرا درآمده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پویش فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در پایتخت به اجرا درآمده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسئله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست و ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سلاجقه گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های اقتصادی و محیط زیستی با کشور جمهوری آفریقای مرکزی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان در جریان برنامه ملاقات مردمی رسیدگی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است