فرهنگی‌هنری 10:37 - 15 مهر 1403
مشاور ارشد، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و طراح هویت بصری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، تنها 26 روز مانده به جشنواره منصوب شدند.

معرفی مدیران جشنواره تئاتر کودک؛ ۲۶ روز مانده به جشنواره

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان – همدان با صدور احکامی جداگانه مشاور ارشد، مدیرکمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و  طراح هویت بصری این دوره را منصوب کرد.

براین اساس مهدی حاجیان به عنوان «مشاورارشد دبیر جشنواره»، رضا بروزمند به عنوان «مدیرکمیته مالی و پشتیبانی» ، غزاله مرصوصی به عنوان «رییس دبیرخانه ملی»، علی سماعی به عنوان «مدیر فنی» و حمیدزریباف به عنوان «طراح هویت بصری»  بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان معرفی شده اند.

 

بیست و نهمین «جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان» به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران آبان ماه سال 1403 با شعار «تئاتر گفت و گوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم دلی و همراهی ، رشد و آگاهی واعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهرتاریخی همدان برگزار خواهد شد.

«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثارنمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثر گذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

انتهای پیام/


12101138
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» روز گذشته سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان کار خود را آغاز کرد که در این خبر به اخبار نخستین روز این جشنواره پرداخته‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه تلویزیونی «طلوع فجر» روایتگر ماهیت یک خانواده فلسطینی است که به هر طریق به سرزمین خود پایبند می‌مانند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نوآ به کارگردانی سعید شمس یک مسابقه تلویزیونی است که طراحان مد و لباس با آموزش و خلاقیت دوخت لباس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «زیر پوست آمریکا» با گویندگی ۲۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل بیستم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» با موضوع «حافطظ خوانی» روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جمع بزرگی از چهره‌های هنری در نخستین سالروز درگذشت آتیلا پسیانی به دعوت خانواده این هنرمند گرد هم آمدند و نظاره‌گر اجرای نمایش «جزیره لؤلؤ» به کارگردانی ستاره پسیانی بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مردم علاقه بیشتری به عروسک‌ها با لباس و شمایل ایرانی دارند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جواد قارایی مستندساز از یادآوری تاریخ آمریکا و دعوت به اتحاد مطالبی را روایت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از امروز آغاز به کار کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مشاور ارشد، مدیر کمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و طراح هویت بصری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، تنها 26 روز مانده به جشنواره منصوب شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است