اجتماعی 11:40 - 10 فروردین 1403
رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران بر تلاش اعضای شورا برای جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان تاکید کرد.

تاکید شورای شهر بر جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان

بر اساس گزارش شورای شهر تهران، سید احمد علوی در بازدید از سرای کاظمی در محله امام زاده یحیی (ع) و کاخ گلستان واقع در منطقه ۱۲ گفت: امیدوارم با تشکیل هلدینگ گردشگری نسبت به ساماندهی موزه‌ها و خانه موزه‌هایی که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد و اکنون کمتر از ۲۰ درصد آنان مورد بهره برداری قرار دارد، اقدام شود.

وی اظهار امیدواری کرد: نسبت به مرمت آثار تاریخی و میراثی شهر تهران و شناساندن آنان به شهروندان در سطح شهر و همچنین صنایع دستی و کارآفرینی به صورت یکپارچه هم اقدام شود.

به گفته علوی، همه این اقدامات برای این است که حال شهروندان تهرانی ما بهتر از اکنون باشد و ما هم بتوانیم به رشد و ارتقای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهر تهران کمک کنیم.

علوی در بازدیدی که از مجموعه کاخ گلستان نیز داشت، بازگشایی درب تکیه دولت به کاخ گلستان را بسیار موثر دانست و افزود: کاخ گلستان تنها اثر میراثی تهران است که ثبت جهانی شده و حفظ این مجموعه و جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور آن بسیار مهم است.

همچنین در ادامه این بازدید تعدادی از مدیران شهری گزارشی از اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ در ایام نوروز ارائه دادند.


12042745
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار واسط عراق گفت: خواستار انتقال تجربیات تهران در حوزه شهری، فضای سبز و کشاورزی و بازیافت زباله به «واسط» عراق هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خدائیان گفت: سازمان بازرسی در حوزه‌های مالی منجر به بیش از ۲۸۸ هزار میلیارد تومان وصول و استرداد وجوه، شناسایی، جلوگیری از فرار مالیاتی و همچنین اخذ مالیات به نفع دولت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» القاصی خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین سازمان بازرسی و مجموعه قضایی این استان به منظور پیگیری گزارش‌های ارسالی و آسیب شناسی روند رسیدگی به آنها شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه (ش) با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حدود ۱۰۰ هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار باید ۵ روانشناس داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: به دلیل بالا بودن هزینه دفاتر و مراکز افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگوی نیاز آنها نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط ۶ و ۷ مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی گزارشی از عملکرد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مجوز ترک تشریفاتی را ارائه کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است