استانی 14:56 - 03 آبان 1399
معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد
ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره با ارزیابی اتاق بازرگانی کشور گفت: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی کشور به عنوان یک نهاد مستقل، آذربایجان غربی در ۶ ماهه اول امسال رتبه نخست بهبود محیط فضای کسب و کار در کشور را به خود اختصاص داد.

بازگشت ۱۰۷ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در آذربایجان غربی

نادر صادقی امروز ۳ آبان ماه در جلسه بررسی طرح های بزرگ مقیاس استان با بیان اینکه نتایج ارائه شده از پایش اتاق بازرگانی در شهریور امسال حاکی از جایگاه مناسب استان در محیط کسب و کار است، افزود: استان علاوه بر اینکه در دو سال گذشته رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار را به خود اختصاص داده است، در ۶ ماه نخست امسال نیز استان توانسته است رتبه اول را در این شاخص به خود اختصاص و موقعیت خود در این ارزیابی را تثبیت کند.

صادقی همچنین با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل استان افزود: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های انجام شد در مدت زمان کوتاهی ۱۰۷ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در استان به چرخه تولید بازگشته اند.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعات دقیق و به روز از طرح های بزرگ مقیاس در استان تاکید کرد و گفت: این اطلاعات برای ارائه به سرمایه گذاران بویژه گروه شستا و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای سرمایه گذاری در استان ضروری است.

انتهای پیام


10778175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است