فرهنگی‌هنری 14:35 - 15 مهر 1403
فیلم‌های مورد حمایت گروه سینمایی فرهنگ در دوره سوم اعلام شد.

فیلم‌های دوره سوم گروه سینمای فرهنگ مشخص شدند

گروه سینمایی فرهنگ کار خود را از اواسط تیر ماه آغاز کرد و تا کنون از ۱۰ فیلم با تعریف آثار سینمایی فرهنگی حمایت کرده‌است که حاصل این حمایت اضافه شدن ۱۵۰۷ سانس، در دوره اول و ۱۳۷۰ سانس در دوره دوم برای این فیلم‌ها بوده‌است.

حال با اتمام دوره اول و دوم اکران، پنج فیلم در آغوش درخت، قلب رقه، روزی روزگاری آبادان، سفر پر ماجرا و یادگار جنوب به عنوان فیلم‌های مورد حمایت گروه سینمایی فرهنگ در دوره سوم اعلام شدند.

گروه سینمایی فرهنگ با هدف حمایت از آثار سینمایی فرهنگی که امکان باقی ماندن بر پرده سینما را به صورت طولانی مدت ندارند و ممانعت از تسخیر گیشه توسط فیلم‌های تجاری و مهجور ماندن دیگر فیلم‌ها تشکیل شده‌است.

لازم به ذکر است فیلم‌های جامعه هدف این گروه آثاری است که از کف فروش افتاده و دیگر سرگروه ندارند. بنابراین با قرار گرفتن در گروه سینمایی فرهنگ جان تازه‌ای به آن‌ها داده می‌شود و امکان ادامه اکران به مدت ۵ هفته و ۵ سانس در هر روز را خواهند داشت.


12101257
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجید شاه‌حسینی، مدرس و پژوهشگر حوزه سینما، در برنامه زنده «جریان» از شبکه یک سیما، به تبیین نقش مقاومت و ایستادگی در برابر فشار‌های بین‌المللی و اشاره به تجربیات تاریخی تسلیم در ایران پرداخت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های تلویزیونی از لحظه آغاز عملیات غرورآفرین‌ موشکی تا اقامه نماز جمعه تاریخی توسط رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های متنوعی را پخش کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه اکران فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی، از پوستر این اثر رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با رشد قریب به دو برابری تعداد آثار متقاضی حضور در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، این رویداد برای دومین سال پیاپی رکورد گذشته را شکست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک سال از عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهرماه و حمله غافلگیرانه حماس به اهداف تعیین شده در فلسطین اشغالی می‌گذرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر به شیراز از روند ساخت سریال روز خون بازدید کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صدای رسانه ملی نوشت: رسانه می‌تواند با نقش‌آفرینی جهادی ــ تهاجمی آرایش هجومی بگیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل دوم از مستند «کودکان» در ۶ قسمت از شبکه سلامت پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نگاهی به پیامک‌های مردمی ارسال شده به سامانه ۱۶۲ روابط‌عمومی سازمان صداوسیما، نشان از آن دارد که برنامه «به افق فلسطین» یک برنامه پر مخاطب است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: نماز جمعه اخیر با حضور مقام معظم رهبری و مردم نماد اقتدار، انسجام و همدلی مردم ایران با مردم غزه و لبنان بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است