بین‌الملل 15:09 - 29 شهریور 1403
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عامدانه شروط غیرممکنی را برای از بین بردن هرگونه فرصت برای حصول توافق مطرح می‌کند.

حماس: نتانیاهو عمدا شروط غیرممکنی مطرح می‌کند تا مانع حصول توافق شود

 حسام بدران، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس خاطرنشان کرد که جنبش متبوعش به نتایج سفر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به قاهره و دستیابی به توافقی در آینده نزدیک حسابی باز نکرده است، زیرا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها به دنبال ناکام گذاشتن هرگونه تلاش برای حصول توافق است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، بدران در ادامه افزود که نتانیاهو عامدانه شروط غیرممکنی را مطرح می‌کند تا از این طریق هرگونه فرصت دستیابی به توافق را از بین ببرد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مقاومت لبنان در راستای حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه خواستار اتخاذ موضع قاطع کشور‌های عربی جهت مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت لبنان شد.

وی تاکید کرد که دستیابی به توافق آتش‌بس مستلزم اعمال فشار جدی آمریکا بر بنیامین نتانیاهو است.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجار‌های جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان همانند عملیات رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

حزب‌الله لبنان پیشتر اعلام کرد به‌رغم اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، به پشتیبانی از مردم و مقاومت غزه ادامه می‌دهد.


12094377
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت هواپیمایی دلتای آمریکا اعلام کرد که پرواز‌های این شرکت به تل‌آویو به دلیل تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان تا آغاز سال جدید میلادی لغو خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش سودان و نیرو‌های پشتیبانی سریع اعلام کردند که آماده راه‌حل‌های صلح آمیز برای پایان دادن به جنگ هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام اوکراینی می‌گوید زلنسکی کار‌های زیادی بر خلاف منافع کشور انجام داده و در صورت ادامه اجتناب از برگزاری انتخابات، احتمال کودتا وجود دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌های حزب الله در پی درگیری شدید با ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک المطله اصابت کردند که منجر به قطع برق در آن شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۱ کشور جدید برای عضویت در شورای حکام در دوره زمانی ۲۵/ ۲۰۲۴ انتخاب شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا و معاون او هفته آینده با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در واشنگتن دیدار خواهند کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که این کشور از رژیم صهیونیستی در برابر هر تهدیدی دفاع می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یونیسف می‌گوید گفتگو‌هایی برای اضافه کردن مواد مغذی و انواع دیگر واکسن به برنامه واکسیناسیون کودکان غزه در جریان است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس اعلام کرد که مواضع و سخنان امروز (پنجشنبه) سید حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکمی به نتانیاهو بوده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات سوئدی یک زن ۵۲ ساله را به دلیل ارتباط با داعش به ارتکاب نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی در سوریه متهم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است