اجتماعی 08:42 - 30 فروردین 1403
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است پس با سرعت مقرره برانید.

پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت . گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

او  گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد نمایید. 

او همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.


12048392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: امروز سه هزار و ۲۰۰ اتوبوس داریم که دو هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط فعال هستند و تا چند روز آینده به سه هزار و ۴۰۰ دستگاه می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: امروز سه هزار و ۲۰۰ اتوبوس داریم که دو هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط فعال هستند و تا چند روز آینده به سه هزار و ۴۰۰ دستگاه می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پویش فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در پایتخت به اجرا درآمده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پویش فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در پایتخت به اجرا درآمده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسئله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست و ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سلاجقه گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های اقتصادی و محیط زیستی با کشور جمهوری آفریقای مرکزی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان در جریان برنامه ملاقات مردمی رسیدگی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است