اجتماعی 08:12 - 07 آذر 1402
خبرگزاری فارس تهران آلودگی ندارد
میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (7 آذر 1402) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون(7 آذر 1402)  با عدد 92 در وضعیت سالم قرار دارد.

 شاخص آلاینده هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته نیز با میانگین 151 درشرایط آلوده برای همه افراد جامعه قرار داشت.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

پایان پیام/


12010986
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهید ایرج خسروی یکی از شهدای امدادگر کشورمان است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در جاده قدیم کرج بعد از بزرگراه آزادگان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: هر شهروند دارای پلاک خودرو با سرشماره شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به دنبال قتل مرد سالخورده‌ای به‌خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: نمایندگان مجلس با حضور ملموس در میان مردم توصیه امام راحل و مقام معظم رهبری در این حوزه را محقق می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: شهروندان در خرید آنلاین به هیچ عنوان قبل از اطمینان از اصالت فروشنده، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت نکنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: صندوق اعتباری بلایای طبیعی برای جغرافیای کشور‌های عضو اکو ضروری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و برخورد با اصناف متخلف در بازار موادغذایی انبار نفت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است