استانی 09:40 - 04 مرداد 1400
ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از افزایش ۱۰۰درصدی اعتبارات این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات اسدآباد در سال‌جاری

سعید کتابی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال‌جاری با توجه به اعتباری که در اختیار نمایندگان قرار دارد شاهد افزایش بسیار خوبی در اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات استانی هستیم .

وی با تقدیر از نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: در سال‌جاری با اعتباری که در اختیار کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی قرار داشته و این اعتبار را با هماهنگی در اختیار شهرستان قرار داده میزان اعتبار شهرستان در سال‌جاری به بیش از ۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

کتابی تصریح کرد: با توجه به تشکیل جلسه کمیته برنامه‌ریزی استان در پنجم تیرماه و مصوبات این جلسه و نیز اعلام مبالغ بودجه‌ای و اعتباری شهرستان‌ها قرار شد جلسه‌ای در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تشکیل شود که با مشخص شدن ریز پروژه‌ها طی جلسه پیش کمیته با کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه‌ای در پایان هفته جاری مصوب آن اعلام خواهد شد.

وی مبلغ قابل توجهی از اعتبارات امسال را در بحث آب روستایی دانست و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بودجه و اعتبارات امسال از محل اعتبارات تملک و دارایی استان توجه ویژه به بحث آب به‌ویژه آب روستایی است که مبالغ قابل توجهی برای آب روستایی در این بودجه دیده شده و با هماهنگی‌هایی که با امور آب و فاضلاب شهرستان صورت گرفته مصادیق آن مشخص شده است.

کتابی با اشاره به اینکه توجه به مجتمع‌های آبرسانی روستایی، رفع موانع آب‌رسانی روستایی و رفع فرسودگی برخی شبکه‌های آبرسانی برای مرتفع شدن تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاییان  از جمله مواردی است که در اعتبارات امسال در بحث آب روستایی شهرستان در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: یکی از دیگر مواردی که در بودجه امسال به نحو چشمگیری دیده شده عمران، آبادانی و بهسازی روستاهای شهرستان بوده که متولی آن بنیاد مسکن خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اولویت‌ها در بحث پروژه‌های شهرستان اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از جمله پروژه‌های آموزش‌و پرورش و نوسازی مدارس و پروژه‌های ورزش و جوانان بوده که سعی بر آن داریم که این پروژه‌ها هر چه سریعتر به سرانجام رسیده و مردم از آن منتفع شوند.

فرماندار اسدآباد افزود: در بودجه و اعتبارات امسال یکی از جمله موارد دیگر دیده شده راه‌های روستایی بوده که با اعتبار اختصاص یافته راه خاکی تعدادی از این روستاها آسفالت خواهد شد.

این فرد مسئول با بیان اینکه از اعتبارات امسال شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل تملک دارایی استان، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل نفت و گاز و ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل متوازن است، یادآور شد: اعتبارات بر اساس شاخص‌ها و دستورالعمل و الزامات که در بحث بودجه وجود دارد به‌صورت فصول مختلف در شهرستان تقسیم و سعی می‌شود این اعتبار به صورت متوازن در همه برنامه‌ها و درهمه بخش‌ها اختصاص یابد.

کتابی همچنین با اشاره به اینکه در بودجه امسال در بحث پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش وجوانان، نوسازی مدارس روستایی و آموزش و پرورش  نیز اعتبار لازم دیده شده و سعی بر آن است با این میزان اعتبار برخی از مدارس نیمه‌تمام روستایی تکمیل و در مهرماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسند، اظهارکرد: خارج از اعتبارات اختصاص یافته امسال به شهرستان، با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و با دستور مساعد استاندار و پیگیری‌های فرمانداری اخذ اعتبارات دیگری جدا از اعتبار فوق برای تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از جمله تکمیل کتابخانه استاندارد، استخر دانش‌آموزی ،مدرسه شهید سعیدی در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام


11161918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با دهه کرامت و حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان قشم و عیادت خادمان حرم رضوی از بیماران این جزیره، بیمارستان قشم هوای خوش رضوی را نفس کشید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم هرمزگان 419 میلیارد و 494 میلیون تومان در راستای رفع مشکلات محرومان و نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمک مالی انجام داده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعد و برق و تگرگ به ویژه در جاده کرج ـ چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش از رقابت 150 شناگر از سراسر کشور برای راهیابی به تیم ملی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طی بازدید رئیس کل، دادستان و قضات دادگستری استان خراسان جنوبی آزادی 36 زندانی با بهره مندی از ارفاقات قانونی، رقم خورد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر کانون های رضوی استان ایلام با اشاره به فعالیت 195 یاور رضوی در استان ایلام گفت: 40 محور خدمتی از سوی آستان قدس رضوی برای اجرا در دهه کرامت در استان پیش بینی شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی آب در قنات روستای حصاردارباغ شهرستان خوسف پس از 20 سال جاری شد. 
استانی
«خبرگزاری تسنیم» کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه بارشی از عصر فردا در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های گرامیداشت 14 و 15 خرداد را در شهرستان ورامین تشریح کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان گفت: سند تک برگی تمامی اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت اخذ شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است