استانی 00:21 - 04 بهمن 1400
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۶۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۸ نفر مبتلای قطعی و دو نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ هزار و ۵۰۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اظهارکرد: از ۱۴۵ نمونه PCRدریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و گچساران بود.

دکتر یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان خواهشمندیم که واکسیناسیون خود و خانواده را تکمیل نمایند تا شاهد کاهش موارد مثبت، موارد بستری و فوت در استان باشیم همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: توصیه همیشگی ما این است که زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تهویه مناسب را جدّی بگیرید و از شرکت در دورهمی ها و مراسمات جدا خودداری کنند.

انتهای پیام


11423582
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است