ورزشی 07:21 - 16 اردیبهشت 1400
سرمربی آلمانی چلسی تیمش را شایسته فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا دانست و تاکید کرد که آنها به دنبال قهرمانی هستند.

توخل: ما جام را می خواهیم

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی شد. چلسی در دیدار برگشت برابر رئال مادرید با دو گل به پیروزی رسید تا حریف سیتی در فینال شود.

توماس توخل بعد از بازی گفت: ما با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. نیمه نخست برای ما سخت بود چرا که رئال مادرید در بیشتر زمان های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت. ما نشان دادیم که در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی هستیم. انگیزه لازم را برای پیروز شدن داشتیم. هم در دفاع خوب بودیم و هم در کارهای هجومی.

او ادامه داد: در نیمه دوم وضعیت ما بهتر شد. در کارهای دفاعی توازن لازم را داشتیم. می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر رسانیم. صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دستاورد بزرگی برای ما است و به بازیکنان تبریک می گویم. رئال مادرید تیم خطرناکی است. آنها می توانند از هر فرصتی گل بسازند. ما به خوبی این آزمون سخت را پشت سرگذاشتیم.

توخل در ستایش از مندی سنگربان تیمش گفت:  او برابر فولام هم بسیارخوب بود و محکم و بدون اشتباه ظاهر شد.مندی با هوشیاری لازم بازی کرد و نقش زیادی در صعود ما داشت.

او درباره دومین فینال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من از رقم زدن این دستاورد بزرگ خوشحالم.باید بسیار سپاسگزار باشم که برای دومین سال پیاپی این فینال بزرگ را تجربه می کنم.

توخل درباره پیش بینی اش از فینال گفت: هنوز زود است درباره فینال صحبت کنم. شاید بعضی از بازیکنان مصدوم شوند و یا اینکه از شرایط بازی دور شوند. 4 روز قبل از بازی این سوال را از من بپرسید. باید منتظر ماند. بازی کاملا تاکتیکی خواهد شد. کار ما تمام نشده است. ما جام را می خواهیم.

انتهای پیام


11054462
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است