علمی فناوری 10:53 - 01 اردیبهشت 1403
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش تا دو میلیون تومانی حقوق سرایداران علاوه بر افزایش حقوق سالانه خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود ۱۰ میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

افزایش ۲میلیون تومانی حقوق سرایداران

فرهادی با بیان اینکه سرایداران در وزارت آموزش‌وپرورش با سایر نیرو‌های خدماتی متفاوت هستند گفت: این افراد به نوعی نگهبان اموال مدرسه، نیرو‌های خدماتی مدرسه، نامه رسان مدرسه و بابای مدرسه هستند و ما آنها را جزو مهمی از نظام تعلیم و تربیت می‌دانیم، لذا معتقدیم از نظر پرداختی صرفا حداقل حقوق برای آنها در نظر گرفته نشود و تا دو میلیون در حقوق امسال مازاد به حقوق به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این افزایش از فروردین ماه اعمال می‌شود افزود: با توجه به اینکه در چه مدرسه‌ای و چه میزان زحمت بر دوش آنها است به نسبت تعداد دانش‌آموزان در آن مدرسه تا دو میلیون تومان به حقوق آنها اضافه می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه معتقدیم این میزان افزایش کم است ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مقدار بیشتری به حقوق آنها اضافه کنیم، اما آنچه ناظر به قانون و ناظر به اعتبارات است، تلاش می‌کنیم این دو میلیون تومان مازاد به حقوقشان پرداخت شود.

فرهادی مشکل کمبود حقوق این افراد را تعیین کف حقوقی عنوان کرد و گفت: برای مستخدمین، مدرک تحصیلی دیپلم و پایین‌تر است و معمولا حداقل حقوق را دریافت می‌کنند؛ اکنون حقوق ۱۰ میلیون تومان برای تامین اجتماعی (آن‌ها هم ناظر به تامین اجتماعی هستند) در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم دو میلیون تومان را مازاد بر حکم و حقوق پرداخت کنیم.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش همچنین درباره کد استخدامی مهر آفرینان افزود: برای آنهایی که کد مستخدم از سازمان اداری استخدامی توانستیم دریافت کنیم، بخش زیادی انجام شده، تلاش می‌کنیم مشکل بقیه نیز حل شود.

وی اظهار کرد: ما باید کد را از اداره استخدامی بگیریم؛ قبل از سال، سامانه سازمان مشکل داشت که اکنون رفع شده و تلاش می‌کنیم کد همه گرفته و مشکل حل شود.


12048921
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک متخصص طب سنتی گفت: مداومت در مصرف موضعی شیر باعث بهبود تیرگی زیر چشم می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رویکرد ما در دوره ابتدایی بازی محوری است؛ برخی از مدارس را برای آموزش مجهز کرده‌ایم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با قرارگیری تمامی ماهواره‌های هابل نتورک در مدار، دستگاه‌های عادی می‌توانند روزانه چندین ساعت اتصال بلوتوث ماهواره‌ای داشته باشند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: یک درصد از آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های پرخطر هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با وجود این که می‌دانیم استفاده از گوشی در تاریکی و هنگام خواب برای چشم هایمان مضر است، اما بسیاری از ما هنوز در شب و هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک متخصص طب سنتی گفت: اسفناج سطح آهن بالایی دارد اما در بدن جذب نمی‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: بهبود فرایند تولید علم و حرکت در مرز‌های دانش در جهت مسئله محوری و ماموریت گرایی توسعه پیدا کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مصرف بالای انرژی پردازشگر‌های گرافیکی و درنتیجه اختصاص احتمالی منابع بیشتر، مسیر توسعه هوش مصنوعی را با چالش مواجه کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است