اجتماعی 10:09 - 28 فروردین 1403
معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران گفت: تبادلات علمی در کنار آموزش خانواده‌ها می‌تواند بخشی از مسایل تغییرات جمعیتی را رفع کند.

تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است

احمد قیومی با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، مشاور و مدیر حوزه فرماندار، رییس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری و مشاور فرماندار تهران عصر دوشنبه از مرکز رصدتغی جمعیت وزارت کشور بازدید کرد.

احمد قیومی در این بازدید با تاکید بر اهمیت بررسی و رصد تغییرات جمعیت شهرستان تهران افزود: با توجه به ویژگی‌های تهران به لحاظ پایتختی و وجود کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، رشد تصاعدی جمعیت شکل گرفته و شاهد آن هستیم.

فرماندار تهران با اشاره به مشکلات جمعیتی، خواستار تبادل تجربیات در راستای رفع مسایل و آسیب‌های ناشی از کمی رشد جمعیت (زاد و ولد) در پایتخت شد.

وی اظهار کرد: راهکار‌های علمی و قابل اجرا با توجه به شرایط تهران می‌تواند حلال بخشی از مشکلات در کنار آموزش‌های خانواده‌ها باشد.

فرماندار تهران: تبادلات علمی و آموزش در رفع مسایل تغییرات جمعیتی موثر است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز در این بازدید با تاکید بر پیگیری‌های لازم در رفع مسایل رشد جمعیتی، گفت: اتاق رصد جمعیت وزارت کشور با هدف رصد مداوم تداوم تحولات جمعیتی به بهره‌برداری رسید.

زینب اختری با اشاره به پیگیری‌های مداوم در رفع مشکلات جمعیت اضافه کرد: کارشناسان مجرب تاکنون در راستای تشکیل فرایند بررسی تحولات جمعیتی، قریب به پنج هزار ساعت کار با هدف تحلیل و پیگیری و رصد تغییرات جمعیت کشور انجام داده‌اند.


12047786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جنوب و جنوب شرق آسیا طی هفته گذشته درگیر موج گرما بودند و دما در این مناطق تا ۴۵ درجه سانتیگراد نیز بالا رفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران به ارائه گزارشی از روند تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطار‌های تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی همراه با کارگاه‌های آموزشی را با عنوان «روانشناسی خودمانی» برگزار می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» متهمی که در خیابان گاندی زنی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهر گرگان دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران فراهم شده است که این امکان از اطاله دادرسی در رسیدگی‌ها جلوگیری می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور از تصویب مشخصات خودرو‌های برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی در یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است