اجتماعی 10:45 - 06 اردیبهشت 1403
همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.


12050538
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده است؛ اما به خاطر مدیریت ترددها، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یک طرفه شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره حق آبه هیرمند توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور از به ثبت رسیدن ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است