علمی فناوری 22:18 - 26 شهریور 1403
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی علت قطعی سامانه آموزشیار را اعلام کرد.

علت قطعی سامانه آموزشیار اعلام شد

سید امیر محجوب، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس درخصوص علت قطعی سامانه آموزشیار اعلام کرد: علت اختلال در سامانه آموزشیار بروز حادثه ناگهانی در محل نگهداری دیتاسنتر‌های دانشگاه واقع در برج میلاد بوده است. 

وی افزود: در این حادثه هیچ یک از داده‌های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی آسیب ندیده است و پس از اعمال تعمیرات، به زودی سامانه در دسترس قرار خواهد گرفت.


12093423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از ورود نخستین گروه درمانی ایران به لبنان برای امدادرسانی به مجروحان اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعزام 8 متخصص چشم پزشک و کادر پرستاری برای درمان مجروحان حادثه تروریستی لبنان خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ستار هاشمی در حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی جعفریان را به سمت مشاور عالی و جانشین خود منصوب کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از دانشمندان با انجام تحقیقاتی دریافتند که تنهایی آنقدر‌ها هم که فکر می‌کردند برای سلامتی خطرناک نیست.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد: به اعتقاد بنده قانونمند کردن فضای مجازی به استفاده بهینه‌تر از آن کمک می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مهلت زمان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته در رشته‌های پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سراسری مهرماه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا سوم مهر تمدید شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت کانون کشوری درمان اعتیاد گفت: به باور غلط در بین نوجوانان و جوانان گل به عنوان محرک بی عارضه رواج پیدا می کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت‌: مدارس استثنایی در اجرای طرح مهر همسو با مدارس عادی آماده بازگشایی هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه انجمن اسلامی باید در حوزه مقاومت فلسطین جهاد تبیین را انجام دهد، گفت: منشا بیداری و مقاومت منطقه در انقلاب اسلامی ایران است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است