اجتماعی 15:59 - 28 شهریور 1403
سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان اعلام کرد که مراکز درمانی این سازمان آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان هستند.

آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان حادثه تروریستی لبنان

سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در حادثه انفجار برخی دستگاه‌های ارتباطی همراه مردم این کشور اعلام کرد؛ مراکز درمانی این سازمان آماده هرگونه همکاری و همراهی در زمینه ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان هستند.

میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان با اعلام آماده‌باش کامل مراکز درمانی این سازمان گفت: این قبیل جنایت‌های کور؛ نشان‌دهنده اوج خباثت رژیم صهیونیستی است که هیچ حد و حریم اخلاقی و انسانی را نمی‌شناسد و قطعاً چنین جنایت‌هایی باعث رسوایی بیشتر این رژیم جنایتکار در میان افکار عمومی آزادگان جهان می‌شود.

در ساعات ابتدایی بروز این حادثه تروریستی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز با همتای لبنانی خود تماس تلفنی داشت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان حادثه تروریستی لبنان را اعلام کرد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله بعد از این حادثه، همکاری با وزارت بهداشت و درمان لبنان در مورد ارائه خدمات به مجروحان و نیز انتقال احتمالی برخی مجروحان به ایران را آغاز کرده است.


12094095
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: هر شهروند دارای پلاک خودرو با سرشماره شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به دنبال قتل مرد سالخورده‌ای به‌خاطر جای پارک توسط پسر همسایه در جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران گفت: نمایندگان مجلس با حضور ملموس در میان مردم توصیه امام راحل و مقام معظم رهبری در این حوزه را محقق می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: شهروندان در خرید آنلاین به هیچ عنوان قبل از اطمینان از اصالت فروشنده، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت نکنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: صندوق اعتباری بلایای طبیعی برای جغرافیای کشور‌های عضو اکو ضروری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و برخورد با اصناف متخلف در بازار موادغذایی انبار نفت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: لازم است یک بررسی کلی از وضعیت آلودگی هوا و اقدامات دستگاه‌ها در عمل به تکالیف قانون هوای پاک انجام شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس خانواده گفت: در روزگار فعلی، خانواده‌ها نباید فرزندان خود را در امر ازدواج اجبار کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است