اجتماعی 23:34 - 07 مهر 1403
سخنگوی قوه قضائیه در پیام تسلیت خود در پی شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود.

خون بهای سید مقاومت چیزی جز آزادی قدس شریف نخواهد بود

در پی شهادت سید جبهه مقاومت و ایستادگی علیه صهیونیسم جهانی، دبیرکل غیور حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت سید مقاومت و ایستادگی، رادمرد صادق مبارزه با خبیث‌ترین جانیان ضد بشری و رژیم تروریست و سفاک صهیونی، جهاد گر بی نظیر و فرمانده بی بدیل جبهه مقابله با استکبار، مجاهد نستوه دبیرکل حزب الله لبنان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله به دست شقی‌ترین دشمنان بشریت، مایه تاثر و اندوه فراوان شد.

شهادت در راه حق و مبارزه با صهیونیسم برای سیدی که عاشق دربرگیری آن بوده و سال‌ها انتظار آن را می‌کشید مایه فخر و مباهات است، اما اندوه فقدان چنان شخصیتی تاثیر گذار در دنیای اسلام و سرزمین پهناور مقاومت، در این مقطع زمانی جای بسی تاسف دارد.

رژیم منحوس صهیونیستی با آلوده کردن دستان کثیف خود به خون بهترین فرزندان اسلام، براساس سنت قطعی الهی، راه اضمحلال نهایی را سریع‌تر طی نموده و با از میان برداشتن فرماندهان عالی رتبه و بی نظیر مقاومت، این مسیر نورانی و روشن را به جلوه‌ای از الگو برداری نسل فعلی و نسل‌های بعد مبدل می‌سازد.

غم جانکاه فراق سید دلیر و غیرتمند مقاومت بسی گران و سخت است، اما وعده تخلف ناپذیر الهی مبنی بر پیروزی آخر بر صهیونیسم غوطه ور در فساد انگیزی و جنایت، دل‌ها را به آینده‌ای بس روشن امیدوار می‌سازد که خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود؛ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (اسراء آیه ۷)

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، امت اسلامی و به ویژه جبهه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین و حزب الله قهرمان، بر ادامه راه نورانی این شهید عزیز و سربلند و سایر شهدای همراه وی تا محو نهایی صهیونیسم تاکید نموده و حشر و نشر سید عزیز مقاومت با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از پروردگار متعال مسالت دارم.

بی شک فرزندان غیور اسلام، با ایستادگی و رادمردی در مسیر عزت‌مند مقاومت، راه تمامی شهدا را با قدرت و قوت ادامه خواهند داد. انشالله

اصغر جهانگیر

سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه


12098006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی قوه قضائیه در پیام تسلیت خود در پی شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌سازی محموله کمک‌های امدادی و بشردوستانه مردمی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: سالمندان با چالش‌هایی روبرو هستند که کیفیت زندگی آنها را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: پلیس راه آهن در نیمه نخست سال جاری موفق شد امنیت مسافران را در خطوط ریلی برقرار کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: با یادگیری مهارت‌های اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس، کودکان را برای مواجهه با چالش‌های مدرسه و زندگی آماده کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک مددکار اجتماعی گفت: بدون تحصیل، کودکان کار در چرخه‌ای از فقر و بی‌سوادی گرفتار می‌شوند و آینده‌ای پر از خطر در انتظار آنهاست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ مهر) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد که علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی خیرین را براساس اعلام نیاز مردم جنگ‌زده غزه، لبنان و یمن، جمع‌آوری و به این مناطق ارسال می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از انهدام باند خانوادگی اخلال در نظام اقتصادی و فرار مالیاتی در شرق تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است