استانی 12:48 - 09 مهر 1399
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبرداد:
ایسنا/خراسان شمالی رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از اعلام فرایند ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در روز ملی صادرات امسال خبرداد وگفت: متقاضیان تا ۱۵ مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

آغاز ثبت نام صادرکنندگان برگزیده استانی تا ۱۵ مهرماه

سعید پورآبادی اظهارکرد: بیست و نهمین روز مهر ماه از سال ۷۶ به عنوان روز ملی صادرات نامیده شد براین اساس  از آن سال تاکنون، برنامه‌ای به مناسبت این رویداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، وی تصریح کرد:  امسال برای اولین بار اتاق ایران به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور، متولی برگزاری مراسم روز ملی صادرات است.

پورآبادی با اشاره به فراخوان ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال ۱۳۹۹ از سوی معاونت کسب و کار اتاق ایران، افزود: طبق اعلام این معاونت، متقاضیان تا ۱۵ مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

وی افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس اینترنتی ed.iccima.ir  مراجعه کنند و  نسبت به ثبت‌نام آنلاین برای شرکت در انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: دراین راستا اتاق‌های بازرگانی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ، گمرک، استاندارد  نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استانی و   ایجاد دبیرخانه ستاد برگزاری روز ملی صادرات و تشکیل کارگروه‌های مربوطه و  برگزاری باشکوه این مراسم اقدام کنند.

پورآبادی ۷۰ درصد رفع تعهد ارزی برای شرکت های بازرگانی را به عنوان یکی از شاخص های انتخاب صادرکنندگان برگزیده امسال عنوان و اظهارکرد:  میزان رفع تعهدات ارزی برای شرکت های تولیدی ، داوریی و دانش بنیان ۵۰ درصد اعلام شده است.

انتهای پیام


10741811
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است