استانی 19:41 - 28 اردیبهشت 1401

ساماندهی پسماند در جزیره خارگ جدی‌تر دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر چهارشنبه در اولین نشست شورای ساماندهی پسماند در جزیره خارگ با تاکید بر اهمیت این موضوع در جزیره خارگ اذعان کرد: با توجه به ویژگی و جزیره بودن خارگ، توجه به این مقوله و جوانب ساماندهی آن از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: آموزش و فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، هم افزایی و مشارکت بین بخشی و حسن انجام وظایف نهادهای گوناگون از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مدیریت و ساماندهی پروسه انتقال زباله‌های عفونی و بیمارستانی از جمله معضلاتی بوده که در سال‌های قبل مغفول مانده است از این رو با اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم، در نظر است تا با ایجاد هماهنگی دستگاه‌های درگیر، فرآیند تجمیع، بی خطر سازی و انتقال به بیرون از جزیره تسریع و تسهیل یابد.

 ساماندهی پسماند در جزیره خارگ جدی‌تر دنبال شود

رئیس شورای ساماندهی پسماند جزیره خارگ با تاکید بر لزوم روان سازی فرآیند تفکیک و بازیافت با ایجاد هماهنگی بین بخشی تصریح کرد: عدم هماهنگی و بعضاً مشارکت موردنیاز سبب شده است تا ضمن عدم برنامه زمانی مناسب جهت دفع زباله، آسیب‌های حاصل از آن مستقیماً به شهر و شهروندان وارد آید.

وی گفت: انتظار می‌رود تا ضمن اینکه شهروندان به نوبه خود در این مقوله مشارکت کنند، دستگاه‌ها اعم از شهرداری، شرکت‌های نفتی، ارگان‌های نظامی و انتظامی، ادارات و … نیز نسبت به این مقوله دغدغه مند باشند و در برنامه ریزی کلان مدیریت آن مشارکت کنند.


11565922
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است