سیاسی 03:30 - 23 مرداد 1398
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیداری عمومی از جمله ثمرات انتخابات­‌های چند سال اخیر و عملکرد منتخبین مردم است، گفت: برخی سوءعملکردها موجب شده است که از این پس مردم بدون توجه به لیست­ های ناشناخته و با برخورداری از تیزبینی، سیاست­مداران مردمی و بلند­مرتبه را برگزینند.

پیرموذن: مردم به لیست ‌های انتخاباتی ناشناخته توجه نمی‌کنند

سید کمال پیرموذن در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکثریت مردم  پس از رأی­آوری مجدد روحانی به عنوان رئیس­جمهور، خواهان اصلاحات و پاسخگویی حاکمیت به مطالبات قانونی و مشروعشان و نیز بهبود شاخص کیفیت زندگی ایرانیان بودند، اظهار کرد: با این حال  باید توجه داشت که عواملی همچون بی‌­توجهی به خواست اکثریت قاطع ملت، خلف وعده­‌های مسئولین منتخب مردم و ویژه­‌خواری­‌ها، می‌تواند موجب خلل وشکاف در اعتماد، امید وآرمان مردم شود.

وی تاکید کرد: بی­‌اعتنایی به مطالبات مشروع و قانونی مردم به تدریج می‌تواند دستاوردهای درخشان انقلاب را در سطوح داخلی وخارجی تحت الشعاع قرار داده و روند امور را در مسیری که خواست همه مخالفان جمهوری اسلامی از جمله آمریکاست، به پیش ببرد .مردم به مشکلات و محدودیت ­های موجود ناشی از تشدید تحریم ظالمانه کشور از ناحیه آمریکای قلدر و وجود دولت سایه به خوبی واقفند،  اما کوتاهی­ ها، عهدشکنی­ ها و تبعیض‌ها را برنمی‌تابند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمله ثمرات انتخابات ­های چند سال اخیر و عملکرد منتخبین مردم، بیداری عمومی است. هیچ چیز نمی ­تواند برای تقویت ارکان­ مدیریتی و تصمیم سازی کشور جانشین بیداری عمومی شود. برخی سوءعملکردها در دولت و مجلس باعث شده است که از این پس مردم بدون توجه به لیست­ های ناشناخته و با برخورداری از تیزبینی، سیاست­مداران مردمی و بلند­مرتبه را برگزینند.

پیرموذن همچنین خاطرنشان کرد: دلسوزان ملک و ملت با وقوف به وظایف و مسئولیت‌های خطیر خود، در این مرحله حساس از تاریخ انقلاب اسلامی با همه توش وتوان خود تلاش خواهند کرد تا ضمن وفاداری به آرمان بلند امام راحل، با ایجاد یک حرکت متین و هماهنگ در انتخابات پیش­ روی مجلس شورای اسلامی شرکت جسته و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد که نااهلان  به مجلس راه نیابند. مردم مومن این دیار با وجود همه فضاسازی ­ها، تنگناها ودشواری­ ها، چون به مردم­سالاری دینی برای اعتلای اسلام و ایران باور یافته­ اند، در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی حضور به هم رسانده و با عزمی متوکلانه شایستگان مردمی را انتخاب خواهند کرد.

پیرموذن در پایان گفت: بی‌شک در این هنگام که کشور نیازمند همدلی واتحاد وپرهیز از هرگونه تنش است، شورای نگهبان بسترساز حضور عموم اشخاصی خواهد بود که مردم به خوبی به این افراد و سوابق آن­ها آشنایی داشته و آنان را خدمتگزاران صدیقی برای خود و سخنگوی شجاع و امینی برای مطالبات شرعی و قانونی شهروندان می دانند .

انتهای پیام


10207252
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است