اقتصادی 19:57 - 27 فروردین 1403
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته بارش‌ها در ۶ استان کشور تشدید می‌شود که زمینه‌ساز وقوع سیل در این مناطق خواهد شد.

تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا سامانه بارشی تقویت می‌شود گفت: بارش‌ها در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، اصفهان، خوزستان، خلیج فارس و تنگه هرمز تداوم دارد.

وی افزود: گستره بارش‌ها در روز چهارشنبه نیز شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، خراسان جنوبی است.

ضیائیان اظهار کرد: شدت بارش ها برای امروز و فردا مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان است.

وی با بیان اینکه  هشدار سطح قرمز هواشناسی در نواحی جنوبی کشور صادر شده است گفت: روز سه‌شنبه استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر هشدار قرمز برای بارش دارند که این وضعیت سبب سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سرریز شدن سدها، انسداد راه‌ها، اختلال جدی در سفرهای شهری و بین‌شهری و خسارت به محصولات زراعی خواهد شد.

به گفته وی، چهارشنبه نیز هشدار قرمز بارش مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان است.

 ضیائیان  با  اینکه امشب در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرر مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد گفت:  وزش باد شدید در نوار شرقی کشور برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

وی همچنین از صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امشب  تا  روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

وی افزود: فردا هم چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران درگیر این سامانه می‌شوند.


12047641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود ۵ پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» پس از حمله پهپادی افراد ناشناس به یک میدان گازی بزرگ در اقلیم کردستان که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به طور موقت فعالیت آن متوقف شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل صندوق پنبه گفت: براساس آمار سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی است که تولید داخل ۵۰ درصد نیاز صنعت را جوابگوست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۶۰ درصدی قیمت میوه‌های نوبرانه طی یک ماه اخیر خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : بیش از ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی ۱۳هزار پلاک فرسوده تحویل داده می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز زمین شناسی مرکز تحقیقات گفت: در منطقه‌ جنوب غرب کشور شاهد فرونشست زمین به میزان ۲متر در طول ۹سال بوده ایم که یک زنگ خطر بزرگی به شمار می رود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت بیشتر شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: ۱۳ هزار واحد خالی از سکنه در پرند شناسایی شده که ۱۰ هزار واحد از آن به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: هنوز اراضی مورد نیاز برای ۴۰ هزار متقاضی مسکن ملی در شهر جدید پرند تامین نشده است که حدود ۱۳۰۰ هکتار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به زایش‌های مناسب، خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد در راستای حمایت از تولید باید صورت بگیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است