علمی فناوری 15:48 - 27 فروردین 1403
لپ تاپ‌های سری Star Book Plus16 Ryzen اچ‌پی با باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شارژ سریع رونمایی شدند.

لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد

اچ‌پی سه مدل جدید از سری لپ تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن را معرفی کرده است که با ارائه‌ی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، برای پاسخگویی به نیاز‌ها و بودجه‌های مختلف طراحی شده‌اند.

بر اساس گزارش آی‌تی‌هوم، لپ تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن دارای نمایشگر ۱۶ اینچی مات از نوع IPS LCD با وضوح ۱٬۲۰۰ در ۱٬۹۲۰ پیکسل هستند. لپ تاپ‌های مورد بحث از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برند که ضخامتش ۱۸٫۶ میلی‌متر و وزنش ۱٫۸ کیلوگرم است.

نسخه‌ی بالارده‌ی لپ تاپ استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، با بهره‌مندی از پردازنده‌ی AMD 8840U و نمایشگر لمسی، گزینه‌ای مناسب برای تولید محتوا و بازی‌های سبک است.

قیمت لپ تاپ جدید اچ‌پی در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴٬۸۹۹ یوان (حدود ۶۷۶ دلار) و در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۵٬۲۹۹ یوان (حدود ۷۳۲ دلار) است.

اچ‌پی، لپ‌تاپ مورد بحث را با نمایشگر غیرلمسی در کانفیگ‌های یادشده به‌ترتیب با قیمت ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۴۹ دلار) و ۵٬۰۹۹ یوان (حدود ۷۰۴ دلار) نیز عرضه می‌کند.

مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر لپ تاپ استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، از پردازنده‌ی 8540U بهره می‌برد که برای کار‌های روزمره ایدئال است.

قیمت لپ تاپ اچ پی در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۲۹۹ یوان (حدود ۶۷۰ دلار) و در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۴۹ دلار) است.

لپ تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، از یک درگاه HDMI2.1، دو درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برند و از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۳ نیز پشتیبانی می‌کنند.

اچ‌پی ادعا می‌کند که لپ‌تاپ‌های جدیدش شارژدهی ۱۲٫۵ ساعته دارند و با پشتیبانی از شارژ سریع، در عرض ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ می‌شوند.

منبع: زومیت


12047569
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب صنعت چهارم که همان صنعت فیزیکی سایبری بوده، سند هوش مصنوعی بنیان اصلی آن محسوب می‌شود. 
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس گروه سلامت هوا وزارت بهداشت بر ضرورت به حداقل رساندن مواجهه با نور خورشید و خودمراقبتی در روز‌های فصل تابستان، تاکید کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: تغییر الگو‌های باروری در تمام دنیا زمان‌بر است، اما در ایران در مدت کوتاهی تغییر کرده و نرخ زایمان و ازدواج و طلاق در این روند دچار تحول شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» اکنون کاربران همه‌ی نسخه‌های اینسایدر ویندوز ۱۱ می‌توانند فایل‌های گوشی اندرویدی خود را ازطریق فایل اکسپلورر این سیستم‌عامل مدیریت کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت یک نفر در حادثه فرونشست زمین در میدان ونک خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت یک نفر در حادثه فرونشست زمین در میدان ونک خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری مرحله نهایی بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کم‌کاری تیروئید یکی از اختلالات غده‌ی تیروئید است که می‌توان آن را با درمان‌های دارویی برطرف کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اورژانس تهران از برخورد قطار مسافربری با سکو در میدان راه‌آهن خبر داد.  
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ورزشکاران استقامتی در ورزش‌هایی مانند دوی ماراتن، دوچرخه سواری، قایقرانی و شنا باید هر جنبه‌ای از فیزیولوژی خود را برای برتری رقابتی بهینه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است