استانی 13:09 - 01 مهر 1399
پایان هفته؛
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان،کاردان‌های فنی و معماران تجربی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سوم و چهارم مهر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

آزمون ورود به حرفه مهندسان و معماران تجربی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

وحید داعی، امروز سه شنبه یکم مهر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در رشته‌های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در پایان این هفته برگزار می‌شود.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ۱۸۰۰ نفر از داوطلبان، همزمان با سراسر کشور در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت‌: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی داوطلبین و تمام افراد مرتبط، ضروری است تمام متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل اجرائی آزمون و رهنمودهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند.  

داعی با بیان اینکه استفاده از ماسک سه لایه معمولی در  آزمون اجباری است، به داوطلبان توصیه کرد برای رعایت بهداشت و با توجه به شرایط ویژه این آزمون نسبت به همراه داشتن زیرانداز یا محافظ مناسب به منظور قرار دادن کتب و جزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین اقدام کنند.

وی گفت: امکان نگهداری وسایل و اشیا داوطلبان به صورت امانت وجود ندارد؛ بنابراین از تمام داوطلبین درخواست می شود از همراه آوردن تجهیزات غیرمجاز مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و سایر لوازم شخصی به داخل حوزه خودداری کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی  یادآور شد: با توجه به نقش تاثیرگذار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای آنها از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تهیه و تدوین می‌شود.

انتهای پیام


10728575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است