اجتماعی 00:26 - 04 مهر 1399
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد با ابلاغ دستورالعمل اجرایی همسان سازی، تمامی بازنشستگان کشوری و لشکری همسان سازی می‌شوند.

صراط:

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، از اول مهر ماه امسال و با ابلاغ دستورالعمل اجرایی همسان سازی تمامی بازنشستگان کشوری و لشکری همسان سازی می‌شوند. 

این طرح با مشارکت گروه‌های مختلف صنفی بازنشستگان و کارشناسان و مدیران سازمان برنامه و بودجه آماده و به تصویب رسید.

پیش از این نوبخت در این باره گفته بود: در قانون برنامه ششم برای متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان که تحت عنوان همسان سازی از آن یاد می کنیم سالیانه رقمی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه برای شاغلان در اسفند ماه  سال گذشته با اعمال افزایش امتیاز فصل دهم اجرا شد افزایش حقوقی را شاهد بودیم، فاصله ای میان حقوق بازنشستگان و شاغلان احساس شد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از تعدادی از بازنشستگان برای حل این موضوع دعوت کردیم. جدولی را با همکاری صندوق بازنشستگی لشکری و کشوری تنظیم کرده ایم.   با برنامه ریزی‌ها و توافق انجام شده میان سازمان برنامه و بودجه و بازنشستگان مقرر شد تا این افراد معادل ۹۰ درصد حقوق همتایان شاغل خود امسال را دریافت کنند.


10732593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری سه اراذل و اوباش که اقدام به درگیری در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوانی که مادر خود را به قتل رسانده و جسد را به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۸ تهران از بهره‌برداری، ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع) از نیمه سال دوم جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قیمت قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران ما در جنگ نرم با دشمن، آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از الحاق ناوگان لجستیکی و تجهیزات جدید امداد و نجات به مراکز استان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد که قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از الحاق ناوگان لجستیکی و تجهیزات جدید این جمعیت به مراکز استان‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است