استانی 11:14 - 05 مهر 1400
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:
ایسنا/خوزستان سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند.

علی لندی یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را زنده کرد

علیرضا کاظمی امروز (۵ مهر) در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در روز اربعین حسینی این افتخار نصیبم شد که به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور و دانش‌آموزان، اعضا هیات دولت و رئیس جمهور، در استان خوزستان حضور پیدا کنم و پیام تسلیت و تبریک آن‌ها را به خانواده پر افتخار دانش‌آموز شهید علی لندی به آن‌ها تقدیم کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مهم‌ترین ماموریت نهاد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ و ارزش‌های یک ملت به نسل بعد است. امروز بالاترین شاخصه‌های یک فرهنگ را در یک دانش‌آموز قهرمان کوچک اما بزرگ می‌بینیم که دلاورمردی‌های استان خوزستان را زنده کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند. اگرچه واقعه سوزناک و دردناکی بود اما قهرمانی یک انسان بزرگ در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه خواهد شد.

کاظمی گفت: همه ما به این دانش‌آموز افتخار می‌کنیم؛ دانش آموزی که تک تک مردم ایران و بزرگان او را تمجید کردند. مقام معظم رهبری بالاترین نشان را به او اهدا کردند و رییس جمهور او را یک الگوی برجسته معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز (۵ مهر) وارد اهواز شد.

انتهای پیام


11246370
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است