اجتماعی 19:52 - 07 مهر 1399
وزیر بهداشت، از پرداخت کارانه کادر درمان خبر داد.

صراط:

سعید نمکی، در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه، با پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فارس وزیر بهداشت ضمن شنیدن صحبت‌های پرستاران و کادر درمان بیمارستان، از پرداخت کارانه معوق پرستاران تا پس فردا خبر داد و گفت: سه ماه کارانه کادر درمان نیز از فردا پرداخت می‌شود.

نمکی افزود: با کلی چانه زنی توانسته ایم از خجالت سه ماه کارانه همکاران در بیاییم و انشالله از فردا این کارانه پرداخت خواهد شد.

وزیر بهداشت در پاسخ به گلایه یکی از پرستاران از اجرای طرح قاصدک و جدا نشدن کارانه از اضافه کار پرستاران، گفت: اصلاً چنین چیزی را قبول نداریم و باید محاسبه کارانه جداگانه باشد.


10738864
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سقوط یک کارگر طی جمع‌آوری آب‌های سطحی گفت: با وجود تلاش آتش‌نشانی هنوز کارگر مفقود پیدا نشده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۳ جزئیات جدیدی از سه طبقه کردن میدان ونک اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرائم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۶۳ درصدی میزان مشارکت‌های نقدی مردم در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که در خصوص پارک لاله اطلاع‌رسانی درست کند و حصار‌های ایجاد شده را بردارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت کشور به تازگی طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور را با هدف جلوگیری از ورود غیرمجاز آغاز کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته و هر کسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهدا جان خودشان را تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از ۶ سال خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است