علمی فناوری 09:57 - 05 مهر 1400
در دانشگاه علوم پزشکی ایران محقق شد
سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) با پیگیری‌های گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم پزشکی ایران در دسترس اعضای هیئت علمی و پژوهشگران قرار گرفت.

ایجاد دسترسی به سامانه ساتع

به گزارش ایسنا، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور  سامانه ساتع را در سال ۱۳۹۸ به منظور اشتراک گذاری اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی صنعت و جامعه با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و حل مسائل شرکت‌ها و نهادها راه اندازی کرد و با تصویب و اجرایی شدن آیین نامه بند(و) تبصره(۹) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز مشمول آن قرار گرفت.



به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، با توجه به تاکید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در به کارگیری سامانه ساتع در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و نیز ارائه گزارش فعالیت در این سامانه (شش ماهه و یکساله)، از تمامی اساتید، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه درخواست می شود که در سامانه مذکور ثبت نام و فعالیت در آن را آغاز کنند.



راهنمای ثبت نام سامانه ساتع و ثبت‌ اولویت‌های پژوهش و فناوری در سایت مربوطه قابل دسترس است و تمامی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌توانند با مراجعه به آدرس http://sate.atf.gov.ir و پس از ثبت نام و مراحل احراز هویت، ضمن انتخاب اولویت پژوهشی موردنظر خود از بین اولویت‌های صنایع، شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسه‌های انتفاعی وابسته به دولت، پیشنهاد خود را در سامانه ثبت کنند تا پس از طی فرآیندهای مربوطه، اقدامات لازم به ‌منظور عقد قرارداد انجام پذیرد. امید است که اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه با آگاهی از نیازهای واقعی جامعه در حوزه پژوهش و فناوری، برنامه‌ها و اولویت‌های پژوهشی خود را در راستای رفع نیازها و حل مسائل پژوهش و فناوری در صنعت و جامعه بکار گیرند.

انتهای پیام


11246237
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بی نظمی‌ها در فضای زندگی، در تمرکز و تصمیم گیری فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت، سطح بهره‌وری و انرژی فرد را کاهش می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات نظارتی سازمان غذا و دارو از خانم‌ها خواست در استفاده از رژ لب افراط نکنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، گفت: فعالان مراکز نوآوری، عزم خود را برای تحول ساختاری و محتوایی جزم کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج «آزمون آموزگاری» روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می‌توانند اقدام کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در دنیایی که سرعت توسعه فناوری در حال افزایش است، هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) به عنوان نیرو‌های محرک برای نوآوری در بخش‌های مختلف ظاهر شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک گزارش تازه توضیح داده است که چگونه تغییرات آب و هوایی بر زندگی متولدین ۲۰۲۴ تأثیر می‌گذارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تحقیقات جدید نشان داده است که هوش مصنوعی آموزش‌دیده بر روی داده‌های ساده ضربان قلب می‌تواند یک دوره از شایع‌ترین اختلالات ریتم قلب که فیبریلاسیون دهلیزی نامیده می‌شود را ۳۰ دقیقه قبل از وقوع پیش‌بینی کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است