استانی 19:44 - 28 خرداد 1400
/انتخابات ۱۴۰۰/دبیر ستاد انتخابات گیلان:
ایسنا/گیلان دبیر ستاد انتخابات گیلان با تاکید بر اینکه قطعا تعرفه‌های ما بیش از واجدین شرایط رای و نیاز مربوط به هر شهرستان است، گفت: همکاران ما به صورت مستمر با فرمانداری‌ها ارتباط دارند و هر زمان کمبود تعرفه داشته باشیم، حتما توزیع می‌شود.

بیش از واجدین شرایط رای تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است

مجید هاشم‌پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اطلاع رسانی انتخابات استان، اظهار کرد: برای اولین بار در این دوره از انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات، از ساعت ۷ صبح آغاز شد. همه عوامل اجرایی در دقایق اولیه در شعب حاضر شدند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به استقبال پرشور مردم گیلان در انتخابات، افزود: نهایت تلاش‌ها صورت گرفت تا بدون کوچکترین مشکلی فرآیند رای گیری انجام گیرد.

وی ادامه داد: امسال شرایط ویژه‌ای مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تهیه و توزیع اقلام و تجهیزات بهداشتی بیی فرمانداری‌های استان داشتیم، در شعب قبل از اخذ رای ضدعفونی و گندزدایی انجام گرفت؛ مواد ضدعفونی و ماسک در اختیار عوامل اجرایی شعب برای مراجعان در نظر گرفته شد.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم این است که متناسب با میزان واجدین شرایط رای در حوزه‌های انتخابیه و همچنین برآوردی که از ادوار قبل‌تر انتخابات‌ها داشتیم تعرفه‌ها و اقلام توزیع شد.

دبیر ستاد انتخابات گیلان بیان کرد: حسب پایش سامانه جامع انتخابات، تعرفه رای در شهرستان‌ها هم در حوزه ریاست جمهوری و هم انتخابات شوراها و هم میان دوره‌ای مجلس به تعداد کافی وجود دارد و به نوعی همکاران در شعب اخذ رای انجام خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اطاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور تمدید دو ساعته داشتیم و الان منتظر اطلاعیه بعدی تمدید ساعت هستیم، تاکید کرد: تعرفه برگ رای به اندازه کافی با هماهنگی هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان‌ها تقسیم و توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه قطعا تعرفه‌های ما بیش از واجدین شرایط رای و نیاز مربوط به هر شهرستان است، گفت: همکاران ما به صورت مستمر با فرمانداری‌ها ارتباط دارند و هر زمان کمبود تعرفه داشته باشیم، حتما توزیع می‌شود.

هاشم‌پور بیان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که بین بین ستاد اجرایی انتخابات و هیات نظارت برای آرامش بخشی تعرفه‌هایی که به نوعی برای شورای شهرهای ۷ نفره بوده قابلیت استفاده در انتخابات شورای شهرهای ۵ نفره نیز دارد.

انتهای پیام


11111721
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است