اجتماعی 12:13 - 06 تیر 1403
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر خبر داد.

دستگیری سارق قاپ زن در حین سرقت

سرهنگ  امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری اظهار کرد: به جهت ارتقا امنیت و جلوگیری از وقوع سرقت، تیم عملیات کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، به همراه یک نفر راکب و ترک نشین مشکوک شده و آن به صورت نامحسوس زیر نظر می‌گیرند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سمت یکی از شهروندان رفته و ترک نشین موتورسیکلت با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از شهروند زورگیری که بلافاصله ماموران دستور ایست داده ولی موتورسواران به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیات پلیسی ترک نشین موتروسیکلت دستگیر، اما راکب موتورسیکلت موفق به فرار شد گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۱۰ فقره سرقت به شیوه قاپ زنی و زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری ادامه داد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

وی ادامه داد: دستگیری سارق متواری در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفته است و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شده است.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان مراقب سارقان و افراد سودجو باشند و در صورت مشاهده مواردی همچون سرقت، زورگیری و جرائم مشابه حتما به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و تا حد ممکن هویت سارق و مشخصات ظاهری او را به خاطر بسپارند تا شناسایی و دستگیری آن‌ها سریع انجام شود. 






12067329
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی قوه قضائیه در پیام تسلیت خود در پی شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد: خون بهای شهیدان عزیز مقاومت چیزی جز آزادی نهایی قدس شریف نخواهد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌سازی محموله کمک‌های امدادی و بشردوستانه مردمی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: سالمندان با چالش‌هایی روبرو هستند که کیفیت زندگی آنها را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: پلیس راه آهن در نیمه نخست سال جاری موفق شد امنیت مسافران را در خطوط ریلی برقرار کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: با یادگیری مهارت‌های اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس، کودکان را برای مواجهه با چالش‌های مدرسه و زندگی آماده کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک مددکار اجتماعی گفت: بدون تحصیل، کودکان کار در چرخه‌ای از فقر و بی‌سوادی گرفتار می‌شوند و آینده‌ای پر از خطر در انتظار آنهاست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ مهر) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد که علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی خیرین را براساس اعلام نیاز مردم جنگ‌زده غزه، لبنان و یمن، جمع‌آوری و به این مناطق ارسال می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از انهدام باند خانوادگی اخلال در نظام اقتصادی و فرار مالیاتی در شرق تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است