اجتماعی 12:06 - 08 اردیبهشت 1403
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران خبر داد.

دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب فداییان قبل از مالک اشتر یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که در یک کورس ناگهانی با راکب موتورسیکلت ناگهان موتور با با قسمت عقب اتوبوس در حال حرکت، برخورد کرده که متأسفانه موجب فوت راننده موتورسیکلت می‌شود.

وی ادامه داد: برابر اعلام شاهدین عینی در صحنه حادثه راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد صحنه را ترک کرده و از محل متواری شده است.

سرهنگ کشیر گفت: همچنین در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام"ره" قبل از آزادی یک دستگاه خودرو متواری با عابر مذکر حدوداَ ۳۵ ساله برخورد که عابر در دم فوت می‌کند.

سرهنگ کشیر افزود: در حادثه اول تیم‌های منطقه ۲۰ و در حادثه دوم تیم‌های منطقه ۱۰ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

وی همچنین از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر ضمن حفظ خونسردی خود ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کرده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.

سرهنگ کشیر گفت: اگر این رانندگان کمی صبر داشتند و به قوانین احترام و با اورژانسی و مراکز امدادی تماس می‌گرفت شاید، شاید و شاید الان راکب موتورسیکلت و عابر پیاده زنده به بیمارستان می‌رسید و سال‌های سال در کنار خانواده‌اش به زندگی ادامه می‌دادند.


12051033
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های نیمه تمام گردشگری کشور خبر داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت خودکفایی در زمینه تولید کاتالیست گفت: زمانی نقطه ضعفی در حوزه کاتالیست داشتیم و آن این بود که از نظر فناوری توان ساخت کاتالیست را نداشتیم اما به همت دوستانی مثل شما این تابو شک...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» آلرژی یا حساسیت زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی به یک ماده خارجی حساسیت زا، که معمولاً بی ضرر است، بیش از حد واکنش نشان می دهد اما راهکارهایی برای کاهش علائم حساسیت فصلی وجود دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» با آغاز حمله وحشیانه به رفح، آرماگدونی که صهیونیستها دنبالش بودند، به وقوع نمی پیوندد و صهیونیستها در سراشیبی سقوط کاملند اما میخواهند با یک هاری مضاعف، برای خود تسکینی ایجاد کنند. هارماگدون در حال وقوع است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه و صندوق توسعه فناوری های نوین تفاهم نامه امضا کردند که یکی از مفاد این تفاهم نامه تاسیس اولین صندوق PE حوزه دانش بنیان با مشارکت فولاد مبارکه است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان غذا و دارو از دستیابی ایران به فناوری تولید وارفارین بیماران قلبی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت توسط ماموران پلیس مترو تهران یک جیب بر و یک کلاهبرداری حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران از صحت عمل و رد رشوه توسط ماموران وظیفه‌شناس منطقه ۲ پلیس راهور تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ و اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهمان به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودرو‌های وارداتی اعتراف کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است