سیاسی 15:47 - 01 آبان 1400
در آیین معارفه ‌استاندار آذربایجان شرقی، یکی از شرکت‌کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی محکمی زد.‌

صراط:

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مسئولان استانی در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

استاندار جدید آذربایجان شرقی:

پس از سخنرانی استاندار سابق، نماینده ولی فقیه در استان و وزیر کشور، عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی به پشت تریبون رفت و ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، به تشریح برنامه‌های خود در این استان پرداخت.

هنوز دقایقی از سخنرانی استاندار جدید نگذشته بود که یک فرد معلوم‌الحال به نام ایوب علیزاده با حضور در بالای تریبون "سیلی محکمی" به عابدین خرم زد و ادامه شروع به فحاشی به استاندار پرداخت و وی را از جلوی تریبون هل داد.

بلافاصله نیروهای تامین امنیت در محل به بالای تریبون رفته و فرد خاطی را به اتاق مجاور سالن هدایت کردند و بعد از دقایقی تشنج در محل مراسم، استاندار آذربایجان شرقی به ادامه سخنرانی خود پرداخت.

در این حین حضار برای مخالفت با این حرکت زشت، شعار «مرگ بر منافق» و «استاندار ولایی حمایتت می کنیم» سر دادند و از استاندار آذربایجان شرقی حمایت کردند. در ادامه تعدادی از حضار هم با نزدیک شدن به جایگاه مراسم، از عابدین خرم دلجویی کردند.

عابدین خرم در ادامه ضمن حفظ آرامش خود، سخنانش را ادامه داد و با اشاره به اینکه روزهای گذشته عده‌ای تهدید کرده بودند که قرار است اتفاقی در این مراسم رخ دهد، ابراز داشت: منافقین بارها در طول دوران خدمتم مرا تهدید کرده‌اند و ما با این اتفاقات از مسیر انقلاب متوقف نمی‌شویم.‌ همه ما فدای راه ائمه اطهار(ع)، رهبری و شهدا هستیم که برای اعتلای دین جان دادند و این سیلی در راه ولایت را به جان می‌خریم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: هر چه در وجود دارم به کار می‌گیرم تا به اعتلای استان بینجامد و این ماجرا خللی در خدمت‌رسانی به مردم و استان ایجاد نمی‌کند.

‌خرم‌ تاکید کرد: من ضارب را نمی‌شناسم و از این فرد می‌گذرم، او را می‌بخشم و  شکایتی از او ندارم.

وی با اشاره به اینکه در دورانی که در سوریه اسیر‌ داعش بودم، روزانه ده‌ها بار شکنجه‌ و داعشی‌ها بارها سلاح را بر شقیقه من می‌گذاشتند، ابراز داشت: محکم به راه خود ادامه داده و اجازه نمی‌دهیم خللی در راه توسعه استان ایجاد شود.

بعد از سخنرانی استاندار جدید آذربایجان شرقی، 10 نفر از نمایندگان این استان در مجلس ‌و تعدادی از بسیجیان ‌به ‌جایگاه رفتند و حجت‌الاسلام میرتاج الدینی به نمایندگی از مجمع نمایندگان‌، حمایت‌شان‌ از استاندار جدید آذربایجان شرقی را اعلام کرد‌ و گفت: متانت و صبوری استاندار در این حادثه ناگوار که ناشی از خصومت شخصی یک فرد بود، برهمگان آشکار شد.


11285097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ساعتی دیگر با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پرتغال به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس درباره عملکرد مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه در آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به شکست راهبردهای دشمنان در برابر جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است