استانی 09:12 - 01 آبان 1400

استاندار جدید آذربایجان شرقی نسبت به مسائل روز آگاه است

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه طی مراسمی در سالن مصلی تبریز و با حضور وزیر کشور، سردار عابدین خرم به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معارفه شد و از تلاش‌ها و زحمات پور محمدی استاندار سابق آذربایجان شرقی تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این مراسم ضمن تبریک ولادت پیامبر گفت: انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی را در آستانه ولادت باسعادت پیامبر اکرم به فال نیک می‌گیریم و این انتخاب در هفته وحدت انجام گرفت و با توجه به اینکه او در حوزه‌های مختلف این استان شناخت دارد و با توجه به مسئولیت اخیر در فرماندهی سپاه از مشکلات فرهنگی و اقتصادی و از مشکلات ادارات خبر دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: سردار خرّم در روزهای سخت کنار مردم بودند، در این دو سال گذشته در بحث بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و در طرح قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدامات خوبی انجام دادند و با توجه به اینکه شناخت خوبی نسبت به مناطق مرزی دارند در دو سال گذشته دشمنان می‌خواستند آشوبی ایجاد کنند که با اداره کل اطلاعات دست به هم دست دادند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

آل هاشم اظهار داشت: سردار خرم در مسائل امنیتی در آذربایجان شرقی و غربی فعالیت چشمگیری داشتند و در سوریه چند ماه اسیر دشمنان بود و نسبت به مسائل روز، آگاه است و تمام مشکلات را می‌داند، از طرفی همه جوانان و تشکل‌هایی که در گرم نگه داشتن فضای انتخاباتی نقش داشتند و بعد انتخابات گزینه‌های خود را برای استانداری مطرح کردند، ماجور هستند و الان می‌خواهم با وحدت کامل و صمیمت به استاندار منتخب دولت کمک کنند.

وی ضمن تشکر از نمایندگان مردم استان در مجلس اذعان داشت: انتظار داریم استاندار جدید آذربایجان شرقی با بهره گیری از توانمندی‌های جوانان برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و در جهت رفع مشکلات معدنی، دریاچه ارومیه و اقتصادی اقدامات خوبی انجام بدهند.

آل هاشم ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پورمحمدی، استاندار سابق گفت: وجود چنین دانشمند و فرهیخته ای برای آذربایجان شرقی افتخار است، او شبانه روزی تلاش کرد و هیچ وقت مسائل جناحی را در تصمیم گیری ها دخالت نداد.


11284148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است