بین‌الملل 18:35 - 09 فروردین 1403
تلویزیون سوریه از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور خبر داد.

حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق

 خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی این کشور گزارش داد که دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی به اهدافی در حومه دمشق حمله موشکی کرده است.

این منبع افزود: پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های دشمن متجاوز مقابله و تعدادی از آنها را ساقط کرد ولی بر اثر این حمله خسارت‌هایی مادی به مناطقی از حومه دمشق وارد آمد.

از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه سال گذشته، رژیم صهیونیستی همزمان به مناطقی از لبنان و سوریه نیز حمله کرده است.

منبع : ایرنا


12042593
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع فلسطینی امروز از شهادت ۲۷ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در مرکز و جنوب نوار غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران صهیونیست امروز با حضور در خیابان‌های تل‌آویو علیه کابینه رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین ویدئوی جدیدی از دو اسیر اسرائیلی منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک روزنامه اسرائیلی نوشت: قبلا در طول جنگ کنونی علیه غزه «اعراب میانه رو» از اسرائیل خواستند، حماس را برای همیشه نابود کند، اما الان روشن شده که این امر، محال است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک روزنامه اسرائیلی نوشت، قبلا در طول جنگ کنونی علیه غزه «اعراب میانه رو» از اسرائیل خواستند، حماس را «برای همیشه» نابود کند، «اما الان روشن شده که این امر، محال است».
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حامیان فلسطین در پایتخت انگلیس گرد هم آمده و خواستار پایان دادن به فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی و برقراری آتش‌بس دائمی در غزه شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی جنبش همبستگی با مردم غزه و اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا، حدود ۶۰۰ نفر حداقل در ۱۵ دانشگاه در بیش از یک هفته دستگیر شده اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ام فهد، ستاره عراقی شبکه اجتماعی «تیک تاک» روز جمعه به ضرب گلوله در بغداد، پایتخت این کشور کشته شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ام فهد، ستاره عراقی شبکه اجتماعی «تیک تاک» روز جمعه به ضرب گلوله در بغداد، پایتخت این کشور کشته شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیل‌گران معتقد هستند گسترده‌تر شدن جنبش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا درباره جنایات اسرائیل، می‌تواند به تغییر سیاست ایالات متحده در قبال این رژیم در دراز مدت کمک کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است