استانی 16:39 - 29 مهر 1400

انتخاب شورای شهر همدان مورد احترام است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله شعبانی در مراسم تکریم و معارفه شهردار همدان با تقدیر از زحمات شهردار سابق همدان گفت: در اظهار کرد سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در شهر صورت گرفت و در دوره تصدی این مسئولیت از سوی دکتر حسینی نیز همه باید به شهرداری کمک کنیم تا امور شهر به خوبی به نفع مردم پیش برود.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه تفاوت سلیقه وجود دارد اما نباید تبدیل به اختلاف شود گفت: کار به جا مانده زیاد است و این فرصت خدمتگزاری باید غنیمت شمرده شود.

شعبانی با اشاره به اینکه شهرداری باید از سرمایه گذار حمایت کند افزود: یکی از مواردی که باید به شدت پیگیری شود، مقابله با ویژه‌خواری و رعایت عدالت است.

وی با بیان اینکه از شهردار جدید می‌خواهم در عزل و نصب‌ها قانون رعایت شود، ادامه داد: از نقاط مثبت در مجموعه سابق شهرداری، توجه به حاشیه شهر بود که امیدواریم در دوره جدید نیز این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه در ادارات، رعایت اخلاق و حفظ حرمت ارباب رجوع از موضوعات بسیار مهم است، افزود: از شورای شهر و شهرداری می‌خواهیم همانگونه که با مردم عادی رفتار می‌کنند، با مسئولان و نهادهای دولتی نیز رفتار کنند.

وی ادامه داد: اگر قرار است قانونی اجرا شود، باید برای همه به صورت یکسان اجرا شود.

شعبانی تصریح کرد: چقدر جامعه زیباتر خواهد بود که رفتارها مبتنی بر قانون باشد و آنچه را که می‌گوئیم، در پس پرده‌ها نیز عمل کنیم.

شهرداری با رضایت مردم در ارتباط است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این مراسم با اشاره به مسئولیت سنگین شهرداری اظهار داشت: همواره پست شهردار یکی از مسئولیت‌های سنگین بوده و با رضایت عمومی مردم در ارتباط است.

محمود مسگریان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر همدان همواره پیگیر مسائل مدیریت شهری بوده و پیگیر مطالبات مردم هستند.

وی با بیان اینکه باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت مدیریت شهری باشد، بیان کرد: طولانی شدن تکمیل پروژه‌ها به طور قطع موجب نارضایتی‌های عمومی خواهد شد.

مسگریان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم در کنار تکمیل پروژه‌ها بتوانیم پروژه‌های بزرگ و ماندگاری را در دوره ششم تعریف کنیم.

برای اعتلای نام همدان تمام تلاش خود را انجام دادم

شهردار سابق همدان نیز با بیان اینکه در دوران مدیریت خود از هیچ تلاشی فروگذار نبودم، گفت: در دوران تصدی شهردار از هیچ فرصتی برای خدمت به مردم دریغ نکردم و در کنار مجموعه مدیران شهرداری برای اعتلای نام همدان تمام تلاش خود را انجام دادم.

عباس صوفی خاطرنشان کرد: موفقیت کنونی نیز در سایه همکاری دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان با مدیریت شهری بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی بیان کرد: همدان شهری بزرگی است، پروژه‌های عمرانی بزرگی را برای استان همدان تعریف کردیم که امیدواریم در دوره جدید این پروژه‌ها اجرایی شود.

شهردار سابق همدان عنوان کرد: به عنوان یک شهروند پیگیر روند پروژه‌ها خواهم بود چون اعتقاد دارم همدان لایق بهترین‌ها است.

وام‌دار هیچ فرد یا گروهی نیستم

شهردار جدید همدان نیز در این مراسم گفت: اکنون وقت خدمت است و برای پیشرفت شهر و افزایش رضایت‌مندی شهروندان باید همه کمک کنند و تلاش کنیم.

سید مسعود حسینی با بیان اینکه همدان شهری زیبا و شایسته بهترین خدمت‌هاست و باید همدان را با شهرهایی همچون تهران، مشهد، شیراز و اصفهان مقایسه کرد، ادامه داد: افزایش مشارکت شهروندان و توزیع عادلانه خدمات در شهر، جذب سرمایه‌گذار، توجه به پیوست اجتماعی و اقتصادی در پروژه‌ها، توجه به ظرفیت‌های شهری و آمایش سرزمینی، تحقق شهر هوشمند و مبارزه با فساد و تخلف از برنامه‌های پیش رو است.

شهردار همدان گفت: به کمک مدیران و کارکنان در راستای تشکیل بانک اطلاعاتی کارکنان و ا صلاح امور مالی و ایجاد خزانه و صندوق ذخیره گام بزرگی در پیشرفت همدان بر می‌داریم.

حسینی با اشاره به اینکه بنده وام‌دار هیچ فرد یا گروهی نیستم بیان کرد: هدف من رضایت شهروندان است و امیدوارم در تحقق این مهم، قدم‌های خوبی بردارم.

وی با قدردانی از مهندس صوفی گفت: این شهر زیبا حاصل تلاش و زحمات همه شهرداران گذشته است.


11282671
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است