علمی فناوری 14:45 - 15 مهر 1403
براساس مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، ممنوع است.

تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را تعیین کرد که براساس آن ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، ممنوع است.

رگولاتوری در مصوبه خود، محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را این‌طور تعریف کرده است: محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه یا دیگر دارندگان پروانه ارسال می‌شود.

مشترکان تلفن همراه و ثابت بار‌ها از دریافت تماس‌های تبلیغاتی در ساعات مختلف که به صورت ضبط شده هستند، گلایه کرده‌اند، همچنین برخی از مراکز خیریه به صورت مستمر با کاربران تماس برقرار می‌کنند. 

از آن جا که در مصوبه رگولاتوری کلیه دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات از سازمان، مشمول این حکم دانسته شده‌اند، می‌توان امیدوار بود از تعداد تماس‌های تبلیغاتی کاسته شود.


12101268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سلامتیان گفت: به دلیل نگهداری سگ و گربه بدون رعایت موارد بهداشتی در منازل، بیماری سالک در تهران به ویژه در منطقه یک آن شیوع پیدا کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در دیدار با سفیر ژاپن در ایران بر تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری تفاهمات دو کشور در حوزه سلامت تاکید کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سفیر بلاروس در ایران با وزیر بهداشت کشورمان دیدار کرد و افزایش تبادلات آموزشی، دارویی و تجهیزات پزشکی بین دو کشور مورد گفت‌وگو قرار گرفت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: کسورات دانشجو معلمان و مصوبه هیئت امنا، قوانین و ضوابط خود را دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» براساس مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، ممنوع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای از امکان گذراندن تعهدات رتبه‌های برتر (۵ درصد) آزمون بورد تخصصی سال ۱۴۰۳ در قالب هیات علمی آموزشی خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصلاحاتی در دستور جلسه شورا قرار گرفته است اما تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور لغو نمی‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ معرفی گوشی هوشمند هواوی سری Nova ۱۳ لو رفت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر «مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر» پژوهشگاه فن‌آوری‌های نوین علوم‌زیستی جهاد دانشگاهی (ابن‌سینا) از آمادگی پذیرش بیماران بین‌الملل پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر برنامه ملی آبادیران گفت: آبادیران، گفتمانی تازه و نهالی است که باید آرام آرام رشد کند و به یک درخت تنومند تبدیل شود و البته می توان پیش‌بینی کرد که تا انتهای دولت چهاردهم به کمک نهادهای آبادانی و پیشرفت به یک بازار هزار میلیارد تومانی ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است