استانی 18:06 - 01 بهمن 1399

آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت

اسماعیل صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان کرج به عنوان یک معضل نام برد و اظهار کرد: مقابله با سودجویان و زمین‌خواران نیازمند برخورد جدی مسئولان و مشارکت مردم است و باید در این راستا اقدامات هدفمندی صورت گیرد.

وی بیان کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی امروز ۱۵ هکتار از اراضی یکپارچه کشاورزی ماهدشت که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور مقام قضائی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی کرج از آزادسازی اراضی کشاورزی ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این عملیات شامل تخریب ۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز بود.

اجازه تفکیک اراضی کشاورزی ماهدشت را به سودجویان نمی‌دهیم

وی با بیان اینکه اجازه تفکیک اراضی کشاورزی مرغوب ماهدشت را به سودجویان نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی اصلی‌ترین اقدام برای تأمین منابع غذایی، قطع وابستگی به واردات و پیشگیری از متضرر شدن مردم است.

صارمی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت، بالغ بر ۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی، فونداسیون، بنا، استخر، محوطه‌سازی و دپوی مصالح تخریب و ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه با کسانی که برای کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ‌ویلا می‌کنند برخورد جدی خواهیم کرد، متذکر شد: از شهروندان کرج می‌خواهیم تا از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، به این مجموعه کمک کرده و هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.


10913419
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است