استانی 17:24 - 01 بهمن 1399
یک مقام مسئول اعلام کرد
ایسنا/تهران مدیر سازمان تعاون روستای استان تهران گفت: سازمان تعاون روستایی خدمات گسترده‌ای را به جامعه روستایی به منظور افزایش میزان تولید ارائه می‌دهد.

وجود ۴۷ تعاونی روستایی با ۶۰ هزار عضو در استان تهران 

رسول سلگی عصر چهارشنبه اول بهمن ماه در دیدار با فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل زنجیره تولید، حمایت از بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان همه به محصولات کشاورزی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: راه‌اندازی روستا بازارها در راستای تحقق شعار از مزرعه تا سفره موجب حمایت از تولید بخش کشاورزی و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم می‌شود، ظرفیتی که شهرستان ورامین به عنوان قطب کشاورزی استان تهران از آن برخوردار بوده و می‌تواند در این منطقه محقق شود.

مدیر سازمان تعاون روستای استان تهران اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی خدمات گسترده‌ای را به جامعه روستایی به منظور افزایش میزان تولید ارائه می‌دهد و لازم است تا به منظور افزایش میزان این خدمات، فعالیت‌ها بر اساس علم و دانش روز منطبق باشد.

سلگی با اشاره به فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی در مناطق مختلف استان تهران گفت: در حال حاضر ۴۷ تعاونی روستایی با ۶۰ هزار و ۷۴ عضو، ۴۴ تعاونی کشاورزی با ۱۰ هزار عضو، ۲۸ تشکل و ۵ تعاونی زنان با ۴۹۶ عضو در استان تهران فعالیت می‌کنند.

مدیر سازمان تعاون روستای استان تهران افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های تعاون روستایی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصولات کشاورزی است که این مهم با ترسیم برنامه‌های بلندمدت در بخش بازرگانی، تولید و صنایع تبدیلی محقق می‌شود.

انتهای پیام


10913339
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است