سیاسی 21:15 - 17 مرداد 1401
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی تاکید کرد: مقاومت با ابتکار عمل، خلاقیت و قدرت ایمان، پاسخی کوبنده به جنایات رژیم صهیونسیتی را خواهد داد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی: مقاومت پاسخی کوبنده به جنایات صهیونسیت‌ها خواهد داد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی و تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از مردم مظلوم  و بی گناه فلسطین و غزه و همچنین ٣تن از فرماندهان عالی رتبه سازمان جهاد اسلامی، بر ادامه رویکرد مقاومت و ایستادگی تا پیروزی تاکید کرد.

متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است:

أن الذین یقاتلون بانهم ظلموا و إن الله علی نصرهم لقدیر

در روزهای عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا، شاهد حمله ناجوانمردانه و بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بودیم، مردمی که بیش از هفتاد سال ظلم، ستم، خیانت و انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی را علیه خود تجربه کرده اند اما در مقابل تمامی ظلم ها و جنایات از خود صبر و مقاومت نشان داده اند.

بدیهی است حمایت های همه جانبه غرب به رهبری آمریکا و اروپا از رژیم نامشروع و کودک کش که با طراحی و توطئه علیه گروههای مقاومت فلسطینی و ملت مظلوم جنایت کردند و با حمله به مردم بی پناه، بی گناه و مظلوم فلسطین ده ها تن از کودکان، زنان، سالخوردگان و افراد بی گناه را به خاک و خون کشیده و شهید نمودند و با کمال تاسف و تعجب از منادیان حقوق بشر هیچ گونه واکنشی مشاهده نشد و نه تنها اقدامات غیر انسانی، سبوعانه و بزدلانه این رژیم را محکوم نکردند که با بی شرمی دفاع از اسرائیل را حق مشروع قلمداد کردند و با معیارهای دوگانه حقوق بشر نقاب از چهره منفور خود در مقابل افکار عمومی برداشتند تا مردم آزادیخواه ، آگاه و عدالت جوی جهان بار دیگر نیات، اهداف و مقاصد ضد انسانی، ظالمانه و همراه با سیاست زر و زور و تزویر سلطه گران را بیشتر از گذشته درک کنند.

در چنین شرایطی در طی ماههای اخیر شاهد شکستن تابوی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی نیز هستیم و علت گستاخی، ددمنشی و شرارت این رژیم، خیانتی است که از جانب بعضی از حکام مرتجع و دست نشانده در منطقه به وجود آورده است.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم غاصب علیه مردم مظلوم غزه و عرض تبریک و تسلیت شهادت سه تن از فرماندهان عالی رتبه جهاد اسلامی و ده ها تن از کودکان، زنان و افراد بی گناه اعلام می دارد دوران حملات یک طرفه و ظالمانه این رژیم به پایان رسیده و رژیم صهیونیستی با حمله به مردم بی پناه نمی تواند سرپوش بر مشکلات و چالش های اساسی در درون حاکمیت جعلی و پوشالی خود بگذارد و سیر روند تحولات بیانگر آن است که اضمحلال رژیم صهیونیستی شیب تندتر را آغاز کرده است و انقلاب سنگ تا موشک بنای این رژیم را که بر اساس ظلم و ستم بنیان شده است را ویران خواهد کرد و گروههای مقاومت اسلامی فلسطین روز به روز مصمم تر، قوی تر، کارآمدتر و با ایمان راسخ به وعده فتح و نصرت الهی و با رویکرد مقاومت به پیش می روند و مقاومت با ابتکار عمل، خلاقیت و قدرت ایمان به وعده های الهی و پاسخ کوبنده به اقدامات دشمن زبون، شروط مقاومت را بر رژیم صهیونیستی دیکته کرد و بی تردید وعده الهی حتمی و قطعی است و نصرت الهی از آن مردم و مقاومت فلسطین خواهد بود که فرمود: و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

انتهای پیام/


11648623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است