بین‌الملل 22:16 - 29 مرداد 1393
وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی در پی هشدار سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام به شرکت‌های هواپیمایی جهان و پرواز به فرودگاه "بن گورین" دستور داد تا تردد شبانه وسایل نقلیه متوقف شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه خبری "الحدث"؛  وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی در پی هشدار سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام به شرکت های هواپیمایی جهان درباره پرواز به فرودگاه بن گورین دستور داد تا تردد وسایل نقلیه در مناطق جنوبی اراضی اشغالی از همین امشب متوقف شود.





انتهای پیام/


4525016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا، گفت که افزایش جهانی قیمت انرژی و مواد غذایی ناشی از درگیری در اوکراین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر ایتالیا گفت که به نظر می‌رسد که اسرائیل در حال فروافتادن در تله حماس است و تله حماس برای منزوی کردن آن (اسرائیل) است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت قطر و مصر قصد دارند به زودی با حماس گفتگو کنند تا ببینند راهی برای پیشبرد طرح جو بایدن درباره آتش‌بس غزه وجود دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد عملیات ترکیبی اخیر در رفح تاکیدی مجدد بر شکست دشمن در برابر مقاومت فلسطین و ضربات دردناک به ارتش آن بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بحران‌های مختلف در اقتصاد ترکیه باعث شده این کشور بار دیگر مواضع خود را به سمت مسکو تغییر داده و پیشنهاد عضویت در بریکس را مطرح کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد قطعنامه سازمان ملل در خصوص آتش‌بس در غزه گامی رو به جلو اما ناکافی است چرا که همه می‌دانیم اسرائیل چه تعداد از قطعنامه‌ها را نادیده گرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «سرتیپ یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شنبه شب گفت با اعلام خبر حمله به دو کشتی که عازم فلسطین اشغالی بودند، گفت که این هدیه ما به مجاهدان فلسطینی به مناسبت عید سعید قربان است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران فرانسوی روز شنبه در پاریس و سایر شهر‌های این کشور در آستانه انتخابات زودهنگام پارلمانی علیه حزب راست افراطی «اجتماع ملی» تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دو مقام سازمان ملل می‌گویند که تنش فعلی در مرز لبنان می‌تواند به یک درگیری گسترده تبدیل شود.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه تظاهرات هفتگی علیه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، تظاهرکنندگان یک خیابان را مسدود کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است