استانی 10:03 - 09 مهر 1403
نماینده ولی فقیه در لرستان با رد هرگونه موضع ضعف و سکوت در برابر رژیم کودک کش، مقابله در برابر جنایات اسرائیل را یک ضرورت معرفی کرد.

تأکید برای مقابله با جنایات اسرائیل/ سکوت نکنیم+ فیلم

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: شکل‌گیری تجمع‌های مردمی برای محکوم‌کردن جنایات اسرائیل نشان‌دهنده‌ی تکریم از مجاهدت‌های شهید سید حسن نصرالله در محور مقاومت است.

او با اشاره به برکات خون شهید سید حسن نصرالله در عظمت و شکوه اسلام، اضافه کرد: نام این شهید آرامش و امنیت را برای آزادگان جهان تداعی می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید به واهمه‌ی دشمن از مجاهدت‌های شهید نصرالله ادامه داد: این شهید تحت‌ولایت مقام معظم رهبری پرچم‌دار محور مقاومت بود.

شاهرخی با بیان تبعات شهادت سید حسن نصرالله برای دشمنان یادآور شد: ما در شهادت سرداران مقاومت دچار خسران می‌شویم، اما خسارت دشمن به‌مراتب بیشتر است.

او با تأکید به 30سال مبارزه‌ی شهید سید حسن نصرالله در محور مقاومت بیان کرد: ما از انتخاب راهی که تداوم راه محور مقاومت و مسیر شهدا است پشیمان نیستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: برکات خون شهدا قابل‌قیاس با دوران پیش از دفاع مقدس نیست و این خون شهید است که تضمین‌کننده‌ی ادامه‌ی راه است.

شاهرخی با اعلام اینکه ما اگر مقابله نکنیم دشمن جنگ را به داخل کشور هدایت می‌کند، اذعان کرد: این مقابله هرچند ممکن است که خسارت‌هایی هم در پی داشته باشد، اما منافع نبرد با رژیم خون‌خوار اسرائیل بیشتر است.

او با اظهار به اینکه ما نباید در برابر دشمن سکوت کنیم و باید در مقابل نظام سطله ایستادگی کنیم، توضیح داد: موضع ضعف در برابر رژیم کودک‌کش که از هر جنایتی کوتاهی نمی‌کند جسارت او را بیشتر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از وفاداری مردم به محور مقاومت شرح داد: جوانان این استان در قالب یک طومار آمادگی خود را برای دفاع از ملت‌های مسلمان، غزه و لبنان اعلام کرده‌اند.

شاهرخی متذّکر شد: هرچند شهید نصرالله دیگر بین ما نیست، اما ما خدا، قرآن، امام زمان(عج)، اسلام و رهبر انقلاب را داریم و ذره‌ای تزلزل در روح و جسم ما تا زمان محو رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.

.

انتهای پیام/ 644


12098584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» کارشناس مسائل هواشناسی استان زنجان از بارش های پراکنده در نقاط مختلف استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» حالا نزدیک به 40 سال از روزهایی که دنیا دیگر حاج حسین خرازی را ندارد می گذرد، شهیدی که تنها مادرش عاشقش نبود، حتی آنانی که او را ندیده اند نیز او را الگوی زندگی خود قرار می دهند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت وحشی گری های رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور شهید سیدحسن نصرالله تجمع کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در 6 ماهه نخست 1403 تناژ ترانشیپ از پایانه های مرزی استان 88 درصد افزایش داشته است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اگر مردم پای کار امام جامعه بایستند، مسئله به گونه دیگری رقم می خورد، گفت: امروز بر مردم واجب است صدای حمایت خود را از امام جامعه بلند کنند تا دست ایشان برای تصمیم گیری باز باشد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» گندم کاران استان کردستان ماه هاست که چشم انتظار مطالبه خود هستند اما مسئولان برای پرداخت پولشان، امروز و فردا به آنان می کنند!
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در مدت 6 ماهه امسال 216 طرح از طریق راهبران شغلی شروع به فعالیت کردند و کارفرمایان با بکارگیری مددجویان موفق به اعطای تسهیلات شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فراخوان پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اجراخوانی مقاومت دزفول با محوریت مقاومت و گفتمان فرهنگی منتشر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در لرستان با رد هرگونه موضع ضعف و سکوت در برابر رژیم کودک کش، مقابله در برابر جنایات اسرائیل را یک ضرورت معرفی کرد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۹ مهر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است