اجتماعی 07:47 - 09 مهر 1403
باشگاه خبرنگاران هوای تهران آلوده است
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۹ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

هوای تهران آلوده است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۶۴ بوده و هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک، ۱۲۹ روز هوای قابل قبول و ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۱۳۹ روز هوای قابل قبول و ۴۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۵ روز ناسالم برای همه افراد داشته است.


12098519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کارگردان سریال خواب و بیدار توضیحاتی را درباره سریال پلیسی خواب و بیدار و ارتباطش با ناجی هنر ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در پنج محور کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادگاه رسیدگی به پرونده آقای محمد رضا سعدی مدیر مسئول روزنامه «جهان صنعت» امروز  با حضور اعضای هیات منصفه در شعبه یک دادگاه کیفری برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس بالینی گفت: با حفظ خونسردی، تعیین مرز‌های محکم و کاهش تعاملات غیرضروری، می‌توانید افراد مزاحم را از ذهن خود دور کرده و آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جهانگیر گفت: وقوع جرم اختصاص به اتباع ندارد و در همه بخش‌ها به خصوص در حاشیه شهرها به دلیل اینکه امکانات کمتر و محرومیت‌ها بیشتر است ممکن است جرم اتفاق بیفتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز آموزش محیط‌ زیست و تربیت محیط‌بان گفت: محیط‌بانان با مهارت‌های تخصصی و دانش به‌روز، در خط مقدم حفاظت از طبیعت قرار دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی گفت: با توسعه سیستم‌های بازیافت و حمایت‌های اجتماعی، زباله‌گردی به گذشته سپرده می‌شود.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» یک کارشناس محیط زیست گفت: دریاچه ارومیه اکنون به یک تالاب فصلی تبدیل شده است و با ادامه این روند، در آینده ای نه چندان دور به سرنوشت دریاچه آرال دچار شده و ناپدید خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، از انسداد موقت محور هراز به منظور انجام عملیات تجهیز و نصب روشنایی در تونل‌های تکاور و وانا خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مردی که همسرش را با ضربه‌های مشت به قتل رسانده و یک روز بعد نیز خودش را به پلیس تسلیم کرده است در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است