اجتماعی 16:19 - 30 آذر 1393
اردبیل - ایرنا - در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر شهید محمد تقی نجفی مقدم پس از 31 سال دوری با حضور گسترده اهالی قدرشناس و شهید پرور مشگین شهر تشییع شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، پیکر این شهید که دیروز وارد مشگین شهر شده بود پس از تشییع بر دوش اهالی به گلزار شهدای مشگین شهر منتقل و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.



این شهید مفقودالجسد اسفند ماه سال 62 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.



پیکر این شهید توسط گروه تحقیق و تفحص شهدای نیروهای مسلح شناسایی شده است.



شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.



7117/594/530

انتهای پیام /*


5460634
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مردی که همسرش را با ضربه‌های مشت به قتل رسانده و یک روز بعد نیز خودش را به پلیس تسلیم کرده است در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان محیط زیست گفت:با تأسیس خانه‌های محیط زیست در مدارس، نسل جدید به نیرو‌های آگاه و متعهد در حفظ زمین تبدیل می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۹ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: اراذل و اوباش نوپا، گاهی حتی از اراذل و اوباش سطح‌دار بسیار خطرناک‌تر هستند و باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو انجمن آسیب های اجتماعی گفت:اعتیاد به مواد مخدر و الکل، همچون طوفانی ویرانگر، زندگی فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد و پیامدهای عمیق و گسترده‌ای در ابعاد جسمی، روانی، خانوادگی و اجتماعی به همراه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در ایجاد تحولات منطقه‌ای گفت: مسیر خودباوری متکی بر ایمانی که انقلاب اسلامی آغاز کرد الگویی برای دیگر کشورهای منطقه شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران از تعیین اطلس اشتغال و استقرار اتباع مجاز در این استان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران از تعیین اطلس اشتغال و استقرار اتباع مجاز در این استان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس و یک عضو شورای شهر قلعه نو به اتهام ارتشاء بازداشت شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است