وبگردی 16:21 - 13 مهر 1403
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت میان نامزد‌های جمهوری‌خواه و دموکرات در ایالت‌های میشیگان، نوادا، پنسیلوانیا، ویسکانسین، آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی بسیار نزدیک است.

انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا؛ رقابت فشرده هریس و ترامپ در ایالت‌های کلیدی

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌های منتشرشده حاکی از رقابت فشرده میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کنونی و نامزد دموکرات‌ها در ایالت‌های کلیدی است. 

براساس نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه فایوثرتی‌ایت، هریس در برخی ایالت‌های کلیدی پیشتاز است. 

هریس با ۱.۸ امتیاز در میشیگان، یک امتیاز در نوادا، ۰.۷ امتیاز در پنسیلوانیا و ۱.۸ امتیاز در ویسکانسین پیشتاز است.

در همین حال، ترامپ در ایالت‌های کلیدی دیگر عملکرد بهتری داشته است. 

براساس نتایج نظرسنجی‌ها، ترامپ با ۱.۴ امتیاز در آریزونا، ۱.۲ امتیاز در جورجیا و ۰.۶ امتیاز در کارولینای شمالی پیشتاز است.

ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ شرکت می‌کند

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و حامی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، گفت که در تجمع کارزار انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت خواهد کرد.

این تجمع در شهر باتلر برگزار می‌شود، شهری که ترامپ پیش‌تر در آن هدف سوءقصد قرار گرفته بود. 

ماسک در واکنش به پیام منتشرشده ترامپ در رسانه اجتماعی ایکس، که گفته بود به باتلر بازمی‌گردد، گفت: برای حمایت آنجا خواهم بود. 

کارزار انتخاباتی ترامپ پیش‌تر اعلام کرده بود که رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای برگزاری تجمعی در ۵ اکتبر (۱۴ مهر) در باتلر به پنسیلوانیا می‌رود. 

نگرانی سناتور دموکرات از تلاش نتانیاهو برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا

کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکا می‌گوید نگران است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش کند تا با نشان دادن علاقه کمی به دستیابی به یک توافق صلح با حماس و در عوض تشدید تهدید یک جنگ گسترده‌تر در خاورمیانه با رویکرد تهاجمی نسبت به حزب‌الله لبنان، بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تاثیر بگذارد.

مورفی مدعی شد که چشم‌انداز صلح در غزه پیش از روز انتخابات محتمل نیست و به‌نظر می‌رسد که نتانیاهو به سیاست داخلی آمریکا توجه دارد. 

مورفی گفت: من نگران هستم که نتانیاهو در حالی که درمورد اقدام‌های نظامی خود در شمال و غزه تصمیم می‌گیرد، انتخابات آمریکا را درنظر داشته باشد.

منبع: میزان


12100469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر به نقش سید هاشم صفی الدین به عنوان رئیس شورای اجرایی در فعالیت‌های جهادی حزب الله پرداخته‌ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت میان نامزد‌های جمهوری‌خواه و دموکرات در ایالت‌های میشیگان، نوادا، پنسیلوانیا، ویسکانسین، آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی بسیار نزدیک است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران با نام وعده صادق (۲) بیانگر اقتدار نظام اسلامی ایران است که نقطه عطفی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش به شمار می‌رود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «پلیس جوان» یکی از متفاوت‌ترین ملودی‌های کارن همایونفر در معرفی یک سریال پلیسی جنایی است که در دهه هشتاد با تمام افت و خیزهایش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایران در اجرای عملیات وعده صادق۲ علیه اراضی اشغالی براساس حق دفاع مشروع اقدام کرده و اتهام زنی‌های بی‌اساس رژیم صهیونیستی و حامیانش نمی‌تواند خللی بر این واقعیت وارد کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر پاییزی دلنشین، بدون آلرژی، افسردگی و سرماخوردگی‌های مداوم می‌خواهید، کمی خاص‌تر از همیشه روی گیاهان دارویی و دمنوش‌های معجزه‌آسای آن حساب کنید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ارمنستان به عنوان یکی از معدود مسیرهای ارتباطی ایران با اروپا و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، می‌تواند دروازه‌ای برای گسترش تجارت ایران در منطقه باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر برجسته دینی پاکستان گفت: موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی قلب مستضعفان را خشنود کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده سابق فراجا، با نگاهی به ۸ سال خدمت خود، به تشریح تحولات ساختاری نیروی انتظامی و اهمیت هوشمندسازی پلیس در تأمین امنیت می‌پردازد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمود تاری شاعر کشورمان برای نماز جمعه با شکوه امروز که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، شعری سرود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است